Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
kritikerbild i forum?
- Trådstartare thompan
- Start datum
Bass
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
haha Grattis Bassel... Men Kalle håller dig alltid om ryggen!
haha tack Kalle
Nä seriöst, om man läser igenom trådarna är det intressanta saker som kommer upp och som kommer hjälpa kommande medlemmar i samma situation som jag varit/är. Trist om folk sitter hemma och är upprörda över mina trådar, men jag är säker på att jag får höra ett och annat av moderatorerna om dom anser att jag missbrukar eller förstör det här fina forumet.
Att länka till bilder och ibland jämföra så som jag och Omar gjort är bra och jag hoppas att dom nya 400mm ägarna också hakar på tråden så vi har fler exempel och att dom inte blir rädda nu när det finns några som är upprörda över detta.
Inte alls min mening att slänga upp bilder bara för kommentarer, visst är det riktigt kul när någon tycker till också. Men efter 10 trådar om ett speciellt objektiv och skärpa så är det väl intressant och slänga upp exempel på bilder där man lyckats fått ut max i skärpa?
Nu är det Paraguay matchen vi ska oroa oss för
// Bass
.Z.
Aktiv medlem
Fotboll, äh. Erkänn att ni bara sitter & kikar på Canongluggarna runt planenBass skrev:
Nu är det Paraguay matchen vi ska oroa oss för
// Bass
//Larsa
Kalle_B
Aktiv medlem
.Z. skrev:
Fotboll, äh. Erkänn att ni bara sitter & kikar på Canongluggarna runt planen
//Larsa
haha..jaa... du anar inte hur rätt du har... och jag blir faktiskt lika förvånad över att jag itne har sett en Nikon kamera ännu! Även om Canon är stora bland sport proffsen så borde väl NÅGON köra med Nikon???
Jimpawa
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
haha..jaa... du anar inte hur rätt du har... och jag blir faktiskt lika förvånad över att jag itne har sett en Nikon kamera ännu! Även om Canon är stora bland sport proffsen så borde väl NÅGON köra med Nikon???
Jag har lagt märket till några nikon, dock även en Konica minolta!