Annons

kopior/digitalutskrifter+BILLIGT!

Produkter
(logga in för att koppla)

rickardsund

Aktiv medlem
Undrar om någon känner till något möjlighet förutom fotolabben att göra stora kopior gärna Typ ngt tryckeri/kopieringsställe som gör det på liknande fotopapper...gör nu på ett ställa för ca 100 spänn inkl. moms för en 30*45, är det någon som känner till något som kan göra billigare...gärna STHLM..
Rille
 
Jag skulle avråda från dem. Har 3 förstoringar på barn bredvid varandra på väggen varav en är gjord på Önskefoto och de andra på Fotolabo. Skillnaden på kvaliten bara däremellan är stor i mina ögon. Önskefotos bild åker ner så fort jag får en ny kopia. Tilläggas kan att fotona är från samma tillfälle också.
 
Jag gillade Önskefoto, Snabb leverans "gämfört med colormailer"
Bra kvalite, "inget blurr som colormailer"

Överlag toppen bra.

enda som jag kan klaga på är deras server.
Den vill ibland klaga lite över stora filer.
 
rickardsund skrev:
Typ ngt tryckeri/kopieringsställe som gör det på liknande fotopapper...gör nu på ett ställa för ca 100 spänn inkl. moms för en 30*45, är det någon som känner till något som kan göra billigare...gärna STHLM..
Rille
Precis vad jag också letar efter - tänker mig att en bläckstråleutskrift i A3 på ett lagom billigt papper och bläck i storpack borde kunna pressas lite till än 100 kr.

Fast just nu vore jag glad att få veta var du får 30x45 för dessa 100???
 
Här är Önskefotos prislista:

Alla foton kopieras på äkta fotopapper från Agfa (sidenmatt yta).
10 x 15 1:90 kr/st
13 x 18 6:90 kr/st
20 x 30 24:- kr/st
30 x 45 69:- kr/st
40 x 60 79:- kr/st
50 x 70 99:- kr/st
Frakt & Expedition: 39 kronor
Leveranstid: Ungefär en vecka


Verkar ju super att de hajat att man inte vill ha blank yta på pappret (sidenmatt kan väl inte vara blankt?). Priserna strålande, men lite jobbigt att behöva planera för att skicka in i förväg plus att betala porto om man gör en mindre beställning...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.