Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Här är en till som kommer!
Härligt med så många andra också, alltid kul att träffa på nytt folk.
 
Åh nu får jag ju nästan ta o plugga på lite så jag inte står där som ett fån på söndag o inte kan nånting :D
 
Det är nog ingen fara Linnea. Tittade lite på dina bilder å konstaterade att jag kan garanterat mycke mindre...
 
Hej på er!

Vore grymt kul att hänga på er om det går bra och fota en stund och på så sätt ta sista semesterdagen tillvara.
 
Ska nog försöka dyka upp om jag får tid men jag garanterar inte något. Skulle vara kul för det var ett tag sedan jag var ute med kameran nu.
 
Har kommit en sak ivägen så jag kan tyvärr inte komma. :( Men ni får ha det så skoj o se till att ladda upp lite bilder i tråden sen!

Linnea, se till att dra igång en till fototräff snart igen, annars gör jag det. :)
 
Fabian Fogelberg skrev:
Har kommit en sak ivägen så jag kan tyvärr inte komma. :( Men ni får ha det så skoj o se till att ladda upp lite bilder i tråden sen!

Linnea, se till att dra igång en till fototräff snart igen, annars gör jag det. :)


Haha, Vi får se vem som hinner först :)
 
Tänkte jag ger träffen imorgon en sista liten push :D
Imorgon, 13.00 vid poseidon, vandring i stan. Kanske fika lite? Who knows! :)

Ses imorgon allihopa!
 
Hmm.. Det ser ju inte direkt lovande ut, vädermässigt, så om inte ett under sker lär jag utebli.. Tyvärr.. Men det går väl fler tåg! :)
 
Ska det regna såhär dyker inte jag heller upp. Vi får boka om till en dag med värmebölja :)
 
Man blir ju tokig på detta väder!
Vågar mig no faktiskt helt ärligt inte ut i det här vädret heller.
Visst, just nu regnar det inte men med tanke på att jag inte har något regnskydd till kameran så fegar jag nog...
Trist, vi får ta det någon gång när det är bättre väder! Kan ju inte vara så här hela tiden :)
 
Kombinationen av regn och en väldigt lyckad grillkväll igår gör att jag inte heller dyker upp.

Trevligt initiativ dock, så fort jag har flyttat tillbaka till Göteborg senare i höst hänger jag gärna med på mer sånt här.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.