P-E Claesson
Aktiv medlem
Återigen: Vadå klaga? Det är bara att konstatera att kameran inte fyller alla mina behov och förmodligen inte heller trådskaparens. Så vad är det för fel att spekulera och undra om det kommer en Pentax som fyller dessa behov? Eller menar du att mina behov helt enkelt inte finns för att jag köpt en allt för billig kamera? Är det bara inbillning att jag skulle vilja fota vråkarna och falkarna när de flyger förbi? Eller får jag inte ha den önskan för att jag köpte en kamera för 8000 spänn?
Återigen: Det GÅR inte att ta vissa foton med kameran. Thats it. Ingen har sagt att det BORDE gå att ta dessa bilder, trådskaparen frågade ju OM det kommer en Pentax som klarar det? Det är väl inte att kritisera K10D? Men det verkade som att en del menar att problemen inte finns, att K10D räcker till även för action. Det håller inte jag med om, och det exemplet jag drog var ett konkret exempel när K10D inte räckte till längre utan ett dyrare alternativ fick användas istället.
Återigen: Det GÅR inte att ta vissa foton med kameran. Thats it. Ingen har sagt att det BORDE gå att ta dessa bilder, trådskaparen frågade ju OM det kommer en Pentax som klarar det? Det är väl inte att kritisera K10D? Men det verkade som att en del menar att problemen inte finns, att K10D räcker till även för action. Det håller inte jag med om, och det exemplet jag drog var ett konkret exempel när K10D inte räckte till längre utan ett dyrare alternativ fick användas istället.