Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kolla upp satta priser

Produkter
(logga in för att koppla)

PESvahn

Aktiv medlem
Kan bara meddela att ni bör kolla upp satta nätpriser innan ni åker till Scandinavianphoto, jag råkade ut för att ett objektiv var satt till ett pris men när jag kollade igen efter ngn. timme så hade priset stigit med nästan 7000 kr (tur att jag inte åkte för att handla, då hade jag blivit blåst). Var i kontakt med nämda företag idag och fick meddelande vänligt att de har buggar i systemet.
Upplysningsvis ring och kolla priset innan ni åker för att handla.

Men om priset ändrats 7000:- sâ borde det väl varit anmärkningsvärt lâgt när du sâg det första gângen.
Och dâ kollar man väl ett par extra gânger att allt är riktigt.
De flesta firmor anger väl att de friskriver sig frân felaktigheter pâ hemsidorna, för att ingen ska hacka sidan o sätta bättre priser antar jag.

Priset steg från 25000 till 31900,de sa att de har buggar i systemet, så jag vill bara förtydliga att man bör kolla upp innan man sticker.
Man kanske behöver en sådan här tankeställare emellanåt för att vakna upp från nätbruset.
Tur att jag tog kontakt med dem innan jag åkte.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar