photonicdelousions
Aktiv medlem
Jag undrar fortfarande lite smått, hur eller var man klickar runt för att utföra de "moddarna" som man gör i PS.
Rutan liknar inte Liquifie eller?
Rutan liknar inte Liquifie eller?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Niclasfoto skrev:
Skärpning och realitetsorientering tack!
Jag uttryckte en klart representativ tanke/perspektiv vad gäller detta. Att ngn är tappad bakom en vagn är det Du Mette som anyder att jag (+fler) menar, INGen annan.
MVH Niclas,
Jeppe skrev:
Är det det här som kallas för inre skönhet måntro?
Den ständiga kampen mellan känsla och tanke... både känslor och tankegångar väcks helt klart av ditt inlägg. Alla samhällen och tidsepoker verkar ha haft skönhetsideal. Tänk, om jag hade varit född på 1600-talet så hade jag ansett som "vacker" och med helt "rätt" utseende om man ska tro Rubens' och Botticellis tavlor... och hade jag varit född för tusentals år sedan hade jag kanske ansetts lika vacker som "modergudinnan" själv.bEPH skrev:
Jag tror att det spelar inte fullt så stor roll om det är en riktig bild eller en retusherad.
När man exponeras för bilden så får man en längtan i hjärtat, den längtan kan inte förnuftet ta bort med att reagera "Åh, den är säkert retusherad".
Man har blivit lite besviken på sig själv, man har drömt en dröm, den drömmen tror jag inte man kan göra ogjord, kanske man kan lindra den lite, men man har ändå drömt.
Jag tror att om man exponeras ständigt så leder det till att en ångest byggs upp hos "de svagare" av det ständiga drömmandet och en verklighetsflykt börjar.
Alla har fel, det handlar bara att acceptera att man är tillräckligt bra.
Jag skall bli modell.Tomasz skrev:
Visst, vi har kanske sett det förr, eller redan vet hur det går till. Men att se hur man gör en modellbild upphör aldrig att fascinera mig.