ANNONS
Annons

Kodak vs HP

Produkter
(logga in för att koppla)

LisaH

Medlem
Hej! Är ny här och har än så länge lite dålig koll på forumet... därav dubbelpostningen. Tar min fråga här också!

Är på gång att inhandla min första digitalkamera och valet står till slut mellan två stycken, nämligen Kodak DX6490 och HP Photosmart 945.

Nuvarande kamera är en Canon EOS 300, som jag tycker mycket bra om. Är ute efter en kamera med 4-5 Mpix med möjlighet till manuella inställningar och bra zoom till ett humant pris.

Är det någon som har kommentarer och synpunkter på de båda kamerorna och/eller vet någon som passar mig bättre så skriv gärna!!

Tack!

Jag har inte erfarenhet av just den HP´n men generellt tycker jag att HP´s kameror är ganska mediokra.
Hur har du kommit fram till just dessa två modeller. Kan säga att jag nog hade sneglat på andra modeller före dessa två.

/David

Min mor köpte en HP, jag tror inte det var den modellen har för mig att den hette 745, men den la av efter ca 10 bilder med objektivet i utfällt läge. Hon fick den visserligen genast utbytt mot en annan, men den la också av ganska snabbt så hon bytte till en Kodakkamera, kommer inte ihåg modellen där heller, och den har hon inte haft några problem med.

Hasse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar