Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Karlssons Sverigeresa anno 2008
- Trådstartare Jeppe
- Start datum
Fotomickan
Aktiv medlem
Här kommer en virtuell klapp på axeln. Se så... allt kommer att bli bra!camag skrev:
Näpp, nu kom min man och son, (efter en helt ljuvlig tur med en liten fiskebåt i spegelblank kväll) och det fanns ingen Karlsson i boxen idag heller.
Jag börjar snart gråta här... nu får ni trösta mig allt vad ni orkar
/Catarina
Men om han inte kommit fram imorgon, börjar det nog bli dags för plan B.
/M
camag
Aktiv medlem
Ä N T L I G E N ! ! !
Karlsson är här!
Våren är här!
Allt på samma gång.
Jag hade faktiskt givit upp, det har ni säkert läst mellan och på raderna. Nu är det roligt igen.
Han såg lättad ut över att slippa ur kuvertet!
Jag behåller honom över helgen, det tycker jag att jag kan få... eller?
/Glad Catarina
Karlsson är här!
Våren är här!
Allt på samma gång.
Jag hade faktiskt givit upp, det har ni säkert läst mellan och på raderna. Nu är det roligt igen.
Han såg lättad ut över att slippa ur kuvertet!
Jag behåller honom över helgen, det tycker jag att jag kan få... eller?
/Glad Catarina
Nikonetha
Aktiv medlem
JAAAAAA!
Karlsson har kommit tillrätta och har kul här på Västkusten!
Hälsa honom från mig.. att nu börjar jag planera för hans nästa tripp åt det här hållet.. fast då lovar jag att han skall få känna på lite häftigt uteliv.. kanske sitta på nån uteservering och dricka cola
Karlsson har kommit tillrätta och har kul här på Västkusten!
Hälsa honom från mig.. att nu börjar jag planera för hans nästa tripp åt det här hållet.. fast då lovar jag att han skall få känna på lite häftigt uteliv.. kanske sitta på nån uteservering och dricka cola
Fotomickan
Aktiv medlem
Re: Ä N T L I G E N ! ! !
/M
Men så roligt, då får man börja planera på riktigt då... Det här ska bli skoj!camag skrev:
Karlsson är här!
Våren är här!
Allt på samma gång.
/M
Jeppe
Aktiv medlem
Re: Ä N T L I G E N ! ! !
Pust... Pappa andas ut...Nu glömmer ni inte att maila mig bild + bildtext va? (det LÄR ju gå snabbare än postverket)
21 personer x 5 dagar = 105 dagar. Får se om han har hittat hem då
camag skrev:
Karlsson är här!
Pust... Pappa andas ut...Nu glömmer ni inte att maila mig bild + bildtext va? (det LÄR ju gå snabbare än postverket)
Jeppe
Aktiv medlem
Re: Bildbevis!
Har du kammat han?
camag skrev:
Jag vet att ni har svårt att tro att det är sant, men här är bildbevis på att Karlsson äntligen nått fram.
Har du kammat han?
Nikonetha
Aktiv medlem
Re: Re: Ä N T L I G E N ! ! !
Du är optimist du.. eller också dålig på räkning.. för du glömde ju räkna med tiden som Karlsson skall busa med Postverket.. eller om det nu är tvärtom.. för då kommer vi väl upp i sisådär 300 dgr .. så någon gång i början på nästa år får du förhoppningsvis träffa Karlsson igen
Jeppe skrev:
Du är optimist du.. eller också dålig på räkning.. för du glömde ju räkna med tiden som Karlsson skall busa med Postverket.. eller om det nu är tvärtom.. för då kommer vi väl upp i sisådär 300 dgr .. så någon gång i början på nästa år får du förhoppningsvis träffa Karlsson igen