Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Karlssons Sverigeresa anno 2008
- Trådstartare Jeppe
- Start datum
camag
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Han är i lådan.. Bör väl hitta ut till dig innan helgen. Seg start, helt och hållet mitt fel. Har skrivbordet fullt med kameror och jobb
Vilken låda lade du honom i?
Byrålådan i hallen?
Inte för att vara tyken nu då, men han är inte här ännu.
/Catarina
Jeppe
Aktiv medlem
camag skrev:
Efterlys Karlsson!
Han är fortfarande inte här.
/Catarina
Jag får gå ner och snacka med postkontoret... suck.. det börjar ju bra...
Nikonetha
Aktiv medlem
camag skrev:
Jag får kolla med mitt också.
Han kan ju ha ramlat ur paketet och ingen vet vart han skall. Du skrev Box 198, eller hur?
/Catarina
Men om Karlsson nu krupit ur sitt paket, så brukar väl posten iallafall vidarebefordrat kuvertet med en liten ursäkt om "oojj.. det har gått sönder" och så står man där med ett halv perforerat kuvert
Fotomickan
Aktiv medlem
Bara den här delen av Karlssons resa är ju underhållande, synd att han inte har en liten webkamera med sig, känns som han har en del att berätta för oss när han hittar fram
/M
/M
chinerunner
Aktiv medlem
Snart köper jag ett gossedjur på loppis och postar till Catarina. Den där jefla Karlsson slösar med hennes liv
Patrik
Patrik
camag
Aktiv medlem
chinerunner skrev:
Snart köper jag ett gossedjur på loppis och postar till Catarina. Den där jefla Karlsson slösar med hennes liv
Patrik
Hahahahaha... du gav mig dagen skratt i alla fall
Jag sitter ju inte precis vid postboxen och väntar dagarna i ända, utan jag håller på med annat under tiden. Idag till exempel har jag haft scouterna på kvällen. Men tanken har slagit mig också - att fotografera någon helt annan figur och skicka vidare. Då måste jag bara ha adresslistan av Jeppe, så ordnar jag det... hihi.
Jag gillar förresten den där Monchichi som är näst längst till höger på bilden på blocket.
/Catarina
som fortfarande ler
Graylingman
Aktiv medlem
Måste bara säga att detta är närmast olidligt spännande! Var är Karlsson? Dimmorna tätnar....
//Anders, som inte ens är med på listan
//Anders, som inte ens är med på listan
Nikonetha
Aktiv medlem
camag skrev:
Karlsson har kanske rymt. Möjligen minns han när han var på Hälsö senast. Det var väl inte så roligt för honom som för mig...
Men Catarina tror sjutton Karlsson rymt.. han är väl livrädd att hamna i nätet igen