Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)
Hello

Jag antar att det är jag som är Carina och som kan börja vänta nu då :)))

Jag håller på för fullt att planera platser vi skall till Karlsson och jag. Det skall bli så kul!

/Catarina

Det vore intressant med en lista på vem som Karlsson kommer till och när, så man kan planera lite...eller?

/H

Vis av tidigare erfarenheter vet jag att det är helt omöjligt att säga en tid när var och en får honom. Det hänger så hemskt mycket på hur stor diciplin folk har att få honom ur händerna när de är färdiga.

Förra gången fick jag vänta nästan ett år har jag för mig. Alltså från det datum jag gissade att han borde dyka upp.

Vissa har honom i tre dagar, andra i tre månader... suck.

Men vi kan väl försöka komma överens om att försöka snabba oss den här gången? Det är ju så mycket roligare då.

/Catarina

camag skrev:
Vis av tidigare erfarenheter vet jag att det är helt omöjligt att säga en tid när var och en får honom. Det hänger så hemskt mycket på hur stor diciplin folk har att få honom ur händerna när de är färdiga.

Förra gången fick jag vänta nästan ett år har jag för mig. Alltså från det datum jag gissade att han borde dyka upp.

Men vi kan väl försöka komma överens om att försöka snabba oss den här gången? Det är ju så mycket roligare då.

/Catarina

Du är säker på att det inte var Karlsson som inte ville åka vidare?

Men ok, hoppas också alla håller sina tider.. för tänk.. om alla behåller honom en dag längre.. är det nästan en månads fördröjning

Hihi... ja HÄR trivdes han som fisken, det sa han. Han ville inte alls åka vidare. Havsluften gjorde honom så gott, sa han.

/Catarina

Förlåt Catarina... Det är inte lätt med alla namn ;)

1. Catarina M
2. Anders F. E.
3. Johan W.
4. Mikaela W.
5. Tage O.
6. Anna-Lena B.
7. Christer H.
8. Malin T.
9. Agnetha L.
10. Per C.
11. Hans G.
12. Anders B.
13. Bernt C.
14. Björn S.
15. Arne S.
16. Carl F.
17. Magnus K.
18. Johan T.
19. Henrik L.
20. Daniel A.

Är det någon som har lust att skicka Karlsson till USA så är jag gärna på.

Svara gärna om det är okej först innan jag mailar och anmäler mig. Eller är det för sent nu?

Det är för sent nu.

Jag hoppas att Karlsson inte ligger i min postbox och har långtråkigt, för jag har glömt att kolla posten denna veckan. Jag är ju helt kass faktiskt. Idag MÅSTE jag gå och kolla. Håll tummarna för att han inte ligger där och är arg så att han biter mig när jag öppnar kuvertet!

/Catarina

camag skrev:
Det är för sent nu.

Jag hoppas att Karlsson inte ligger i min postbox och har långtråkigt, för jag har glömt att kolla posten denna veckan. Jag är ju helt kass faktiskt. Idag MÅSTE jag gå och kolla. Håll tummarna för att han inte ligger där och är arg så att han biter mig när jag öppnar kuvertet!

/Catarina

Men Catarina, här kryper sanningen fram, är det så du behandlar Karlsson, kanske låter honom ligga i en kall postbox och vänta på dig.. Du kan hälsa honom att annat blir det när han kommer till Gbg.. :)

camag skrev:

/Catarina

Hoppas verkligen denna runda blir bättre än förra.
Ser fram mot att följa Karlssons äventyr denna gâng, även om jag inte är med nu.
Just segheten i förra rundan förtog nöjet lite.
camag skrev:
Det är för sent nu.

/Catarina

Jag gjorde etiketterna igår.. Karlsson skickas iväg idag.. Så det är inte Catarinas fel.. utan helt och hållet mitt.... Ibland vill man mer än vad man hinner med.

FÖRLÅT

Jag har haft rätt snurrigt i veckan.
Jag bad dessutom Jeppe att skicka mig ett mail när Karlsson var postad, just för att undvika att han blev liggande i vår box.

Nu är det så här att jag har inte ens varit och kollat idag. Han kanske inte ens ligger där.

Nu ber jag återigen alla om ursäkt för fördröjningen och går direkt från jobbet för att kolla i boxen. Ligger han där blir han fotograferad idag och postad snarast - jag lovar.

/mvh Catarina
som är en vanlig människa

EDIT: Jeppe och jag skrev samtidigt...

Re: FÖRLÅT

camag skrev:
...Jag bad dessutom Jeppe att skicka mig ett mail när Karlsson var postad...

En bra idé tycker jag! Kan vi inte ta för vana att skicka ett mail till näste man på tur när Karlsson är på "g", så är man lite vaken och förberedd.

Ser fram emot att träffa Karlsson! :)
/M

Jooo... öööh... bara ifall någon undrar... det låg ingen Karlsson i vår box när jag var och kollade förut. Han är nog på väg och kommer till mig först på måndag. Synd det, för annars hade jag ju haft helgen på mig och det är alltid lättare när man har ledig tid.

/Catarina

Idag har jag legat med feber hela dagen, så om Karlsson ligger i min box nere på posten, får han vackert vänta till jag är frisk.

/Catarina

Okej, feber idag igen, men jag har skickat en springpojke till posten och Karlsson har inte kommit ännu. Jeppe - var är han?

/Catarina

Han är i lådan.. Bör väl hitta ut till dig innan helgen. Seg start, helt och hållet mitt fel. Har skrivbordet fullt med kameror och jobb :(

Helt okej!

Jag blev bara så nervös att det skulle bero på mig att han segades ner ytterligare.

Det är därför jag skrivit rapport här varje dag, närapå.

Jag har i princip tänkt ut vart vi skall gå, Karlsson och jag, för fotograferingen, men helgen är otroligt dubbelbokad. Jag gör så gott jag kan.

/Catarina

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar