Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kan man locka Stockholmare med öl?

Produkter
(logga in för att koppla)
"Rökmaskin i stället för dimma?"
Nästa gång tar jag INTE bilen. Då kan jag ta några riktiga öl och går in i dimman redan vid 19:00-tiden.

Christel: hehe, roliga texter till... men det är ju rätt lätt att räkna ut vem som somnade ;)=

Nåt säger mig att oavsett vad som dyker upp på jobbet så kommer jag släpa mig till nästa träff.... om inte annat bara för att se vad folk kan koka ihop för kommentarer... :D

Igen?

Varför inte göra dessa "Stockholmsträffar" till något regelbundet typ en gång i månaden. De kan ju bestå av foto och/eller öl.

Är det någon som vill dra ihop folk till nästa träff?

En stående punkt kan bli fotoduell ;)

Re: Igen?

arleklint skrev:
Varför inte göra dessa "Stockholmsträffar" till något regelbundet typ en gång i månaden. De kan ju bestå av foto och/eller öl.

Är det någon som vill dra ihop folk till nästa träff?

En stående punkt kan bli fotoduell ;)

Bra ide !

ja ser inte vad bilderba föreställer *skoja lite* lite pixliga och suddiga men ni hade trevligt det märktes !

Tobbe K skrev:
ja ser inte vad bilderba föreställer *skoja lite* lite pixliga och suddiga men ni hade trevligt det märktes !

Jag vet :) det blir inte bättre än så med en kameratelefon, fast å andra sidan så är det en bra partykamera.

Måste ju helt enkelt försöka komma på nästa träff, och får se till att jag inte har nåt annat inbokat då..../Roland

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar