Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kan man locka Stockholmare med öl?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hade varit kul och komma men måste tyvärr avboka. Har fått en kvinnlig date till Jazzfestivalen samma kväll. :)

Sorry!

/David

david-feldt skrev:
Hade varit kul och komma men måste tyvärr avboka. Har fått en kvinnlig date till Jazzfestivalen samma kväll. :)

Sorry!

/David

Kul, ta väl hand om henne!
Annars håller vi på att jaga tjejer till ölträffen också ;)

/Janne

Senast ändrad:
ace kommer inte, men...

Vi träffas på Medborgarplatsen kl. 18.00. på måndag den 28 juli. Kom du oxå!

Tobias Kuru
Fredde Ahlström
Marcus Johansson
Christel Eldrim
Christoffer Wallstenius
Pär Davérus
Björn Hedquist
Roger Sundling
Anna Sandin

Jag tror inte mina chanser att dyka förbi är minimala eftersom dom börjar 17:00 på jazzfestivalen med min ursnygga "donna" (har varit lite käe i henne i några månader nu)

jag tar hand om henne som ett nykärt vaktbolag. Det går ingen nöd på mig.

/David

Då säger vi såhär.

Vi ses på Medborgarplatsen kl. 18.00 på måndag.
Vi ses mitt på den sida av torget som gränsar mot Götgatan. Där avgör vi vart vi tar vägen sen. Det finns gott om ställen att välja bland.

Om du mot förmodan kommer senare kan du slå en signal på min mobil 0708-669612, så skall jag berätta var vi är någonstans.

Ahhhhhhrg...

Just då är jag bortrest. :-(

Men jag kommer nästa gång. Absolut.

Bra initiativ!

Hoppas Ni får trevligt.

Anders

Hmm, tror jag är ledig då, verkar kul. Kommer ju perfekt då jag letar tillfällen att träffa lite fotointresserade människor just nu.

*snyft* Jag som lovade att komma nästa gång...

... men nu ska jag vara i Bohuslän på reportage mån-ons. Mycket plåta och lite öl. Får väl kompensera det nästa gång. För det blir väl fler gånger?

Gott initiativ Janne. Räkna med mig.
Kan passa bra så här mitt i semestern.
/P-O

Kul att du kommer P-O :)

Även om jag är Hammarbyit, så har jag nollkoll på när matcher går. Hejja Bajjen :)

Jag bor i Malmö och har bara cykel så jag lär nog inte hinna, men jag är lite nyfiken på VILKEN sorts öl ni skall dricka ?

Om ni inte vet så kan jag "puscha" lita för de tjeckiska ölerna ; )

ha det toppen "Gubbar o Gummor " !!!!

Niklas, utan körkort

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar