Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kan man locka Stockholmare med öl?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi tackar för Niklas hälsning.

Kanske kan det ordnas öl i Malmö, eller så ordnar vi en hejdundrande ölfest för fs i Jönköping (centralt och bra) för folk från alla håll.

Ett alternativ är att komma på Landsortsträffen (med öl i ryggan brevid objektiven) och ha rolig med oss på kvällen/natten :)

Måste medela att jag inte kan närvara !
pojken min smittade familjen med magsjuka så jag känner mig inte allt för kry.

*sorry såg fram emot detta*

Fredde Ahlström
Marcus Johansson
Christel Eldrim
Christoffer Wallstenius
Pär Davérus
Björn Hedquist
Roger Sundling
Anna Sandin
Patrik Werner
P-O Gråd
Maria Mattiasson
Janne Arleklint

ARG, bliv uppehållen på jobbet, är fortfarande inte härifrån.... Aja..... ni andra får väl helt enkelt gå ut och dricka öl ännu en gång då.... se om man kan pricka in lite bättre väder då.

Hoppas alla ni andra får en bra kväll iaf.
//Peter

Jag håller med dig Fredde! Tack allihop.:)

... och jag blev jätteförvånad över att jag plötsligt satt och fotade med blixt !!! ;)

Givet kan du anmäla dig ;)
Välkommen och tack :)

PS.
Det där men blixten skall jag tänka över en gång till ;)

Det var kul att träffa er alla, hoppas det blir flera gånger. Det är inte så dumt med öl i sommarvärmen :)

Tack igen alla!

Förträff inför Landsort blir ju inte förrän i slutet av september, så vi får väl hitta på nått innan dess. Idéer?

Tack allesammans för en jättetrevlig kväll.
Här kommer också ett bevis på Janne med blixt. Nu får vi väl se macrobilder med blixt (och blomspruta ;))
Ska vi fixa dimma också? ;))
/P-O

Bilagor

• janne m blixt resized.jpg
    janne m blixt resized.jpg
    39.1 KB · Visningar: 198
Blixt istället för soluppgång,
blomspruta istället för dagg och
rökmaskin istället för dimma.
Det blir ett kul test ;)

Senast ändrad:
ANNONS