T.Risberg
Aktiv medlem
Adobe´s kundrelationer
Hej
Tänkte att jag skulle uppgradera min LR4 till 5 och loggade in på mitt konto valde rätt programvara fyllde i ett sk ekortnummer som Swedbank har. Fick ett mail dagen efter att kortet inte kunnat debiteras. Ringde då Adobe pratade med nån indiska som la upp en beställning, när jag kollade den så hade hon lyckats pilla dit en engelsk version, ringde supporten och dom fick ta bort den beställningen och lägga upp en ny. Nu efter 5 dagar så ligger den gamla kvar och ett meddelande om att den fortfarande är under behandling ger mej onda aningar om att de här kommer att sysselsätta mej en längre tid. MORRR !
Gissar att Adobe kommer att förlora en hel del kunder som istället för att ägna timmar/dagar åt att komma i kontakt med å rätta till såna här grejer lägger 30 min på att ladda ner en fulkopia.
Om nån välvillig själ kan ge mej en email adress till nån som jobbar i Sverige vore jag tacksam
ThomasR
Hej
Tänkte att jag skulle uppgradera min LR4 till 5 och loggade in på mitt konto valde rätt programvara fyllde i ett sk ekortnummer som Swedbank har. Fick ett mail dagen efter att kortet inte kunnat debiteras. Ringde då Adobe pratade med nån indiska som la upp en beställning, när jag kollade den så hade hon lyckats pilla dit en engelsk version, ringde supporten och dom fick ta bort den beställningen och lägga upp en ny. Nu efter 5 dagar så ligger den gamla kvar och ett meddelande om att den fortfarande är under behandling ger mej onda aningar om att de här kommer att sysselsätta mej en längre tid. MORRR !
Gissar att Adobe kommer att förlora en hel del kunder som istället för att ägna timmar/dagar åt att komma i kontakt med å rätta till såna här grejer lägger 30 min på att ladda ner en fulkopia.
Om nån välvillig själ kan ge mej en email adress till nån som jobbar i Sverige vore jag tacksam
ThomasR