Annons

Kameraväska för D80 med batterigrepp.

Produkter
(logga in för att koppla)
Beror på vad du vill ha för väska och hur mycket den ska rymma.

Ska det vara axel, rygg?
Ska du ha många objektiv med dig, i så fall hur långa.

Själv hade jag problem att hitta min väska, men är nu supernöjd ägare av en Lowepro slingshot 300AW. Men jag vill gärna ha allt med mig på en gång och den väskan rymmer hela min utrustning.

Tycker väskan som du visar ser lite tajt ut med batterigrepp på en D80.
 
jag har en dakine photo mission till min d80, sitter som gjuten med ett batterigrepp på
 
Patric hur tycker du att utrymmet är i övrigt i väskan. Finns det bra fack för minneskort manual m m. Sedan delen ovanför kamerablocket får man med sig lite andra saker eller ryms det bara en toppluva ungefär? Får man med sig lite matsäck fika?

//Peter
 
Jag tycker det är gott om utrymme i den.
Manual, mobil, mp3spelare osv får lätt plats i ytterfickan på ryggväskan, och i själva kameraväskan har jag idagsläget två blixtar, ett Sigma 18-50/2.8, ett Tokina 12-24/4, ett Nikkor 50/1.8 och ett Tamron 55-200.
Sen har jag även putsdukar, bälg och batterier bland annat i ett fack "nedanför" kameran.

Tycker den är grym den väskan, enda nackdelen med den är att den gnisslar när man använder axelväskan enbart :)
 
ok tackar för svaret låter som en väska för mig. Varit sugen på den ett tag och nu har ju mitt nya objektiv kommit så att då behöver man en. Synd bara att man bor så att man inte kan testa innan köp men e väl bara att beställa en.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.