Annons

K-7 eller vänta?

Produkter
(logga in för att koppla)
Slutade lysa precis efter jag skrev. Har hunnit leka lite nu också. Vilket lyft från k20'n, hur mkt som helst att pilla med! En riktig leksak.
 
Slutade lysa precis efter jag skrev. Har hunnit leka lite nu också. Vilket lyft från k20'n, hur mkt som helst att pilla med! En riktig leksak.

hehe... förstår precis vad du menar... nu väntar jag bara på nästa "leksak" som jag beställt..... ett Tamron 70-200/2.8 tror dom två kommer passa väldigt bra ihop...
 
Hehe, jo den där jäkla D90'n har smygit sig förbi.


Hehe Fredrik, CBA! Jag har gått igenom K10, K20 och är nu inne på k-7 efter mindre än ett halvår. Har iofs kvar min k20 ännu. Men gud vad skönt det är med en kamera som faktiskt har fungerande vitbalans!

Vill ju inte försöka locka någon till köp bildmal men k-7 är inget att fundera på om man inte bara är ute efter att fånga stillbilder och meka med dem i datorn. Testade k-7 på fotomässan och redan då visste jag att hon var den rätta (hoppas inte min andra kamera läser).
 
Hehe, jo den där jäkla D90'n har smygit sig förbi.


Hehe Fredrik, CBA! Jag har gått igenom K10, K20 och är nu inne på k-7 efter mindre än ett halvår. Har iofs kvar min k20 ännu. Men gud vad skönt det är med en kamera som faktiskt har fungerande vitbalans!

Vill ju inte försöka locka någon till köp bildmal men k-7 är inget att fundera på om man inte bara är ute efter att fånga stillbilder och meka med dem i datorn. Testade k-7 på fotomässan och redan då visste jag att hon var den rätta (hoppas inte min andra kamera läser).

haha... du är kul du, tror du dina kameror är avundsjuka på varann? du får väl se till att ibland ta med dig K20D ut någon gång.....
 
Hehe, jo den där jäkla D90'n har smygit sig förbi.


Hehe Fredrik, CBA! Jag har gått igenom K10, K20 och är nu inne på k-7 efter mindre än ett halvår. Har iofs kvar min k20 ännu. Men gud vad skönt det är med en kamera som faktiskt har fungerande vitbalans!

Vill ju inte försöka locka någon till köp bildmal men k-7 är inget att fundera på om man inte bara är ute efter att fånga stillbilder och meka med dem i datorn. Testade k-7 på fotomässan och redan då visste jag att hon var den rätta (hoppas inte min andra kamera läser).

Hehe...om jag var du skulle jag hålla mig väl med båda två. Jag sålde min K20 men ångrar det bittert. Klart man skall ha två hus! Funderar på att handla en K100D Super. Men först en Pentax MX.
 
Vill ju inte försöka locka någon till köp bildmal men k-7 är inget att fundera på om man inte bara är ute efter att fånga stillbilder och meka med dem i datorn. Testade k-7 på fotomässan och redan då visste jag att hon var den rätta (hoppas inte min andra kamera läser).

Jag börjar tro att du är ormen i Paradiset...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.