Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
K-7 eller vänta?
- Trådstartare fikkser
- Start datum
FotoZ
Aktiv medlem
men brukar inte det vara skillnaden mellan insteg och dom mer avancerade modellerna, att ha två hjul, och inte bara på Pentax utan även på CaNikon....
Jo, instegsmodellerna har ett mer menybaserat gränssnitt medan de mer avancerade modellerna har fler knappar för direktåtkomst till vissa funktioner. Det kostar pengar för tillverkarna alla dessa knappar och extra elektronik som behövs, och instegsmodeller ska ju vara så billiga som möjligt så man försöker ju strippa ner dem för att sälja till ett bra pris.
fikkser
Aktiv medlem
Grattis, jag skulle vilja säga att det är ett riktigt klipp.
Du kommer inte att bli besviken.
Tack! Det hjälper mot ångesten från det tomma kontot.
Jakerlund
Medlem
Beställde just en K-7 från cyberphoto. Det var väl ett bra köp med 18-55 wr för 9990kr?
ja, precis som jag tyckte, men dom hade inte i lager, och Fotokungen på Södermalm hade hemma, så jag åkte dit och köpte... 9985 :- och så fick jag den i handen direkt...
fikkser
Aktiv medlem
ja, precis som jag tyckte, men dom hade inte i lager, och Fotokungen på Södermalm hade hemma, så jag åkte dit och köpte... 9985 :- och så fick jag den i handen direkt...
Åh. Står i alla fall att den finns i lager på hemsidan. Tråkigt annars. I handen direkt och en femma billigare hade inte varit fel, men jag har inte turen att bo i storstan. Fotobutiken Foto a bild i Falun skulle ha 12200 för k-7 med 18-55 wr, synd att det var så dyrt där.
Jakerlund
Medlem
Åh. Står i alla fall att den finns i lager på hemsidan. Tråkigt annars. I handen direkt och en femma billigare hade inte varit fel, men jag har inte turen att bo i storstan. Fotobutiken Foto a bild i Falun skulle ha 12200 för k-7 med 18-55 wr, synd att det var så dyrt där.
Vissa butiker matchar ju priserna från andra riktiga butiker i närheten. MediaMarktd gör det, men dom hade inte heller kit-et hemma.... annars ligger dom bättre till....
F.Eliasson
Aktiv medlem
Jag köpte också för 9995 med 18-55 WR från Fotokungen. Mumma att handla över disk.
F.Eliasson
Aktiv medlem
Det känns alltid bäst att handla i butik. Men jag gillar Cyberphoto. Beställde för en dryg timme sedan och kameran är redan skickad, har fått kollinr och allt.
Då är det bara att gratulera! Alltid kul att vänta på paket
Jakerlund
Medlem
Då är det bara att gratulera! Alltid kul att vänta på paket
ja, grattis!!! dock så är det ju så att så fort man får hem grejerna måste man ladda batteriet.... och sitter bara och tok-tittar på ladd-lampan så man kan börja testa så fort den slocknar......
Hox
Aktiv medlem
ja, grattis!!! dock så är det ju så att så fort man får hem grejerna måste man ladda batteriet.... och sitter bara och tok-tittar på ladd-lampan så man kan börja testa så fort den slocknar......
In't sjutton väntar man.. i med batteriet direkt och testar loss tills det kroknar. Sedan laddar man det.
Jakerlund
Medlem
Hur länge tar det innan lampan slocknar egentligen? Laddat i flera timmar nu. vill fota!
tror det tog från 14-17.30 för mig.... dvs 3.5 timmar....
F.Eliasson
Aktiv medlem
9 timmar var rekommendationen jag fick av Fotokungen, om jag inte minns helt fel. Inte lite segt att vänta.