Anddje
Aktiv medlem
I Linköping finns det 2 kameraaffärer jag har handlat i, Fuji Fotocenter på gatan som jag inte kommer ihåg vad den heter, från trädgårdstorget upp parallellt med stora torget typ, där köpte jag min Dynax 5D, dom verkade inte vara så jätte inne på allt, men det var vettigt pris iaf, och man kunde känna lite på kameror i butiken.Zdravkovic skrev:
Tack för alla tips å råd! Jag har bara under denna dag blivit bra mycket klokare på det här med kameror även om jag har mycket kvar! Självklart förstår jag att det är personen som håller i kameran som är det viktiga men jag vill ändå satsa på en riktigt bra kamera å inget skräp som man efter nån vecka upptäcker att den inte fungerar så bra. Som du säger, man skulle nog inte slå Schummie även om han satt i en Fiat 128 från 70-talet och vi fick välja mellan en Lambogini Gallardo eller en Ferrari F430, men att vi sitter i en snabbare bil underlättar jue, förstår du hur jag menar!
Jag bor i Linköping. Var köper man kameror här?
Andra stället är Expert Fromholtz på trädgårdstorget, där köpte jag min blixt och farsan sin 7D, Anders där verkar ha skaplig koll iaf och dom har en del grejer man kan känna på, nackdelen är att det är en expertbutik, så dom kommer säkert försöka sälja kameran du väljer med ett sunkigt Sigma 18-55 3.5-5.6 istället för det riktiga kitobjektivet.