Annons

Köpa EOS300D/10D i Singapore

Produkter
(logga in för att koppla)

wendt

Ny medlem
Jag har en kompis som ska till Singapore och har erbjudit sig att ta hem en kamera till mig.
Är det någon som vet ett ungefärligt pris på kamerahus 300D och 10D i Singapore så jag vet hur mycket pengar jag ska skicka med. Han vill ha ett max-pris att gå efter.

När jag letade efter priser på nikon d100 kom jag fram till att det bara är marginellt billigare i singapore. Verkade bara skilja runt 15% enligt vad jag hittade på nätet.

Däremot kan man säkert göra bra köp om man hittar de rätta ställena... ska finnas två kända områden (där man säljer elektronik) i singapore om jag inte minns fel...

denna kanske kan hjälpa?

http://sg.dir.yahoo.com/Arts/Visual_Arts/Photography/Digital/

Sim long square ar en av dem battre inkopsplatserna. Dar kan 15% ganska latt bli bade 25 och 40%.
Har ingen kontakt pa plats just nu men du kan nog vara ganska lugn att det ar billigare.

Hej

Ta reda på innan vad som skall följa med det ni köper. Det händer på många ställen där borta att dom kan plocka ut lite tillbehör som normalt skall vara med för att kunna ge dig bättre priser.

Som sagt kolla upp noga så ni vet vad som skall ingå.

Köper man dyra prylar kolla då om den produkten har worldwide garanti så att du kan lämna in den här hemma i garantiärende.

MVH
Tobias

Det är inte någon världsgaranti på canons digitalkameror. Så om du inte besöker Singapore ofta kan det bli en dyr affär om något skulle gå sönder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar