Annons

Köpa eller vänta?

Produkter
(logga in för att koppla)

krfoy

Aktiv medlem
Står i tankarna att köpa en systemkamera ganska snart, antingen en D200 eller en D80 med tillbehör, men har inte bestämt mig när jag skall köpa. Och då jag har varit inaktiv det senaste halvåret undrar jag om det är några nya modeller som är på G som är annonserade? Nästan ett år sedan D80 släpptes på marknaden för oss.

Tack på förhand!
 
inget annonserat vad jag vet men man ska alltid vänta - det kommer bättre grejer snart till bättre priser så handla inte ! utan vänta istället (synd att det inte finns en "ironi/sarkasm" tag på fotosidan när man postar)

ofta kommer det ett svar på sådana här trådar/frågor och det brukar lyda: kameran blir inte sämmre för att det kommer en ny/annan modell - dvs. om det finns en modell som passar dina behov, köp den! om inte så kanske du ska vänta? men en nyare modell gör inte att den äldre blir sämre!
 
fridhamre skrev:
inget annonserat vad jag vet men man ska alltid vänta - det kommer bättre grejer snart till bättre priser så handla inte ! utan vänta istället (synd att det inte finns en "ironi/sarkasm" tag på fotosidan när man postar)

ofta kommer det ett svar på sådana här trådar/frågor och det brukar lyda: kameran blir inte sämmre för att det kommer en ny/annan modell - dvs. om det finns en modell som passar dina behov, köp den! om inte så kanske du ska vänta? men en nyare modell gör inte att den äldre blir sämre!

Sant!

/K
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.