ANNONS
Annons

Köpa analogt beg i stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

NiklasP

Aktiv medlem
Ska nu resa upp till stockholm imorgon, Tänkte att man kanske skulle kunna få med sig nåt fin analog hus hem,

Så nu undrar jag vad det finns för butiker som säljer beg i stockholm centrum

Jag tror att Västerlånggatans foto på Västerlånggatan 36 har en del. Och bara ett stenkast därifrån ligger ju den lilla kameraaffären på Hornsgatspuckeln, vad den nu heter.

Du tänker på Gert och Svenska Kort på Hornsgatan
Nej, det gör jag inte. Jag tänker, precis som jag skrev, på den lilla kameraaffären på Hornsgatspuckeln. Gert håller till flera kvarter från Puckeln och på andra sidan gatan. Att han säljer beg analoga kameror var mer än jag visste, men det låter ju inte osannolikt. Kanske är det så att affären jag tänker på inte finns kvar? Brukade alltid ha någon Canon (eller Honeywell) Dial i fönstret och lite andra sådana klassiker. Plus lite exklusivare leksaksbilar från samma era.

Nej, det gör jag inte. Jag tänker, precis som jag skrev, på den lilla kameraaffären på Hornsgatspuckeln. Gert håller till flera kvarter från Puckeln och på andra sidan gatan. Att han säljer beg analoga kameror var mer än jag visste, men det låter ju inte osannolikt. Kanske är det så att affären jag tänker på inte finns kvar? Brukade alltid ha någon Canon (eller Honeywell) Dial i fönstret och lite andra sådana klassiker. Plus lite exklusivare leksaksbilar från samma era.

Då är det väl kameradoktorn tror jag det var som inte längre finns kvar

/krister

Nej, det var definitivt inte Kameradoktorn. Det var (ursäkta att jag börjar bli tjatig) den lilla kameraaffären på Hornsgatspuckeln.

Kameradoktorn konkade ju för många år sedan och låg i City.

Den butik du tänker på är nedlagd sedan drygt ett år.

Stefan

P.S Kameradoktorn återuppstod och finns på Birger Jarlsgatan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar