Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Istanbul
- Trådstartare carpelux
- Start datum
carpelux
Aktiv medlem
G Nilsson skrev:
är det roligt att fota samma sak som alla andra fotograferat?
/G
Ja, om motivet är bra. Eftersom det blir ganska ont om tid kommer jag inte kunna leta upp unika motiv, så det får bli vykort istället
hasse lundberg
Aktiv medlem
Visa det som inte redan är fotograferat av någon tidigare! Blir nog svårt.G Nilsson skrev:
är det roligt att fota samma sak som alla andra fotograferat?
/G
marcus_kallander
Aktiv medlem
Glöm inte att ta med Dollar istället för svenska kronor!
johanb
Medlem
Avundsjuk...
Istanbul är helt fantastiskt. När jag och min hustru var där för några år sedan hade jag nog kunnat fota hur mycket som helst. Det mesta är bra motiv, speciellt den gamla europeiska delen med en massa gamla förfallna hus och industrier. Och så människorna förstås, Topkapipalatset, basarerna, gatulivet med små-hål-i-väggen-kebabhak, de slitna båtarna som tar dig över till den nyare asiatiska sidan, den ganska roliga uppdelningen av affärer, där det i princip finns en gata med bröllopsaffärer, en med kastrullaffärer etc, håll utkik efter om det är någon större fotbollsmatch på gång, en resa i Agatha Christies fotspår med Orientexpressen och Hotell Pera Palace, de underjordiska reservoarerna.... Listan kan bli oändlig. Trevlig resa!
/johan
Istanbul är helt fantastiskt. När jag och min hustru var där för några år sedan hade jag nog kunnat fota hur mycket som helst. Det mesta är bra motiv, speciellt den gamla europeiska delen med en massa gamla förfallna hus och industrier. Och så människorna förstås, Topkapipalatset, basarerna, gatulivet med små-hål-i-väggen-kebabhak, de slitna båtarna som tar dig över till den nyare asiatiska sidan, den ganska roliga uppdelningen av affärer, där det i princip finns en gata med bröllopsaffärer, en med kastrullaffärer etc, håll utkik efter om det är någon större fotbollsmatch på gång, en resa i Agatha Christies fotspår med Orientexpressen och Hotell Pera Palace, de underjordiska reservoarerna.... Listan kan bli oändlig. Trevlig resa!
/johan
janm
Aktiv medlem
marcus_kallander skrev:
Glöm inte att ta med Dollar istället för svenska kronor!
Strunt i kontanterna, ta ut pengar i bankomat (det finns gott om dom). Det viktigaste är att inte växla i Sverige, man får extremt dålig kurs.
PeA
Aktiv medlem
Gunnar Hansen på fotosidan har två bilder från den mosken som Erik talar om ovan.
Se hans bilder:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=12903
Se hans bilder:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=12903