Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ISO 25600 kan vara bra att ha...

Produkter
(logga in för att koppla)
Tog mig friheten att lägga upp en ett utsnitt i 100% beskärning. Som sagt, riktigt bra!
 

Bilagor

  • ISO50000-DSC_0892.jpg
    ISO50000-DSC_0892.jpg
    84.6 KB · Visningar: 256
Verkligen helt fantastiskt! Jag är djupt imponerad!

Däremot kommer jag inte att överge min kära 5D på bra länge, för även om det där är fantastiskt, så har 5D'n det snyggaste bruset enligt mig :) Även om det bruset kommer en sisådär 6-7 steg tidigare än i det här fallet ;)
 
Verkligen helt fantastiskt! Jag är djupt imponerad!

Däremot kommer jag inte att överge min kära 5D på bra länge, för även om det där är fantastiskt, så har 5D'n det snyggaste bruset enligt mig :) Även om det bruset kommer en sisådär 6-7 steg tidigare än i det här fallet ;)

Jag tycker att bruset i D3s är lite för "fixat" och detaljåtergivningen är något låg i standardläge. Ska experimentera lite för att få bruset mer filmlikt och lite mer sting i skärpan - om det går.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.