Annons

Intensivkurs?

Produkter
(logga in för att koppla)

lapg

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter en intensivkurs i digital fotografering helst i Malmö. Har fotograferat ett tag nu, men är övertygad om att jag missar mycket i alla fall. Någon kurs på en helg kanske? Eller visst kan jag tänka mig en kvällskurs av något slag. Är det någon som tycker sig veta om någon sådan så skulle jag bli jätteglad.

/ Lena

Tack Roland...

...men denna har jag sett sedan tidigare och den är jättebra. Men det jag nog lite mer är ute efter är ju att om man går en kurs så är det alltid andra man kan diskutera med och fråga.

lapg skrev:
Jag är på jakt efter en intensivkurs i digital fotografering helst i Malmö. Har fotograferat ett tag nu, men är övertygad om att jag missar mycket i alla fall. Någon kurs på en helg kanske? Eller visst kan jag tänka mig en kvällskurs av något slag. Är det någon som tycker sig veta om någon sådan så skulle jag bli jätteglad.

/ Lena

Inte i Malmö, men på Österlen ska jag ha en kurs i slutet av maj. Kommer att bli hela kedjan, från det att du fotograferar fram till det att du skriver ut dina bilder. Du hittar mer info om dessa kurser på http://www.profiler.nu/kursdok.html

MVH/Stefan

Jag håller då och då kurser i sådant som bildbehandling, ljussättning, produktfotografering och digitalfoto med mera.

Vid några tillfällen har jag hållit kortare kurser (några timmar till en dag) åt enskilda för en rimlig peng.

Du Lena (och andra) är välkommen att kontakta mig för en diskussion om eventuell intensivkurs.

Jodå, jag bor i Malmö...

ANNONS