ANNONS
Annons

Instruktionsfilm Studiofoto

Produkter
(logga in för att koppla)

gulan

Aktiv medlem
Hej,

tar för tillfället några stappalde steg in i studio världen efter en hel del naturfoto.

Såg för ett par dagar sedan en länk i detta forum till en hemsida där man kunde ladda ner/ köpa instruktionsfilmer / så-gör-jag-filmer om studiofoto. Nu kan jag inte hitta dem bland dessa 21 000 trådar. Någon som har något tips?

Är på jakt efter lite smarta tips om hur ljussättningen kan göras för att få ut det där lilla extra.

...kanske tips på andra länkar/böcker?

/JAN

Hej Jan!
Elinchrom har en instruktionsfilm som går igenom grunderna i studiofotografering. Den kan beställas från Aifo eller från de flesta av de större fotohandlarna.

Elinchrom DVD "Better Pictures" kostar 100:- inkl moms.

Mvh

Anders Forsslund
AIFO AB

Studio fotografering - Film

Hej,

tack för tipset. Ska kika på den. Kan vara ett bra alternativ eftersom jag itne hittar det jag söker...Ibland kan faktiskt forum vara för bra/stora :)

Men undertiden jag letar reda på en sådan film undrar jag om någon träffat på dessa nedladdningsbara filmerna om studifoto. Tror det finns typ 5 i en och samma serie och de säljs för typ $10-15 styck.

Någon som känner igen dessa?

/Gulan

Elinchrom DVD "Better Pictures"

Är det någon som kan ge en kort recension av Elinchroms film? Är själv intresserad men ibland är dessa instruktionsfilmer allt annat än bra.

Jonas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar