Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Installations CD för 350D

Produkter
(logga in för att koppla)

Zeljko

Medlem
Hej alla

jag undrar om det finns någon snäll person som kan skicka till mig kopia på installations CD till 350D. Jag kan inte hitta min.

Det går bra att skicka kopia eller skicka originalet och jag kan kopiera själv.

Någon skrev att det är dåligt service hos Canon och det stämmer lite. Jag har frågat om Canon kan skicka CD men dem vill att jag ska kontakta någon åreförsäljare och jag kontaktade Dustin där jag köpte min camera men dem har ingen CD som dem kan skicka.

hör av er till
[email protected]

men varför måste du ha skivan? nu använder ajg inte själv skivor som följer med, blir bara irriterad på dom, men ajg tror mig veta ganska säkert att allt du behöver går att tanka ner från canons hemsida, dålig serivice? tja, tycker väl det är ganska normal serivice att man kan tanka ner gratis allt man behöver.. ang skiva som skickas så skulel jag aldrig kräva att ett företag skulle skicka mig sådana skivor igen... man fick 1 när man köpte kameran, det borde räcka.

Kalle_B skrev:
men varför måste du ha skivan? nu använder ajg inte själv skivor som följer med, blir bara irriterad på dom, men ajg tror mig veta ganska säkert att allt du behöver går att tanka ner från canons hemsida, dålig serivice? tja, tycker väl det är ganska normal serivice att man kan tanka ner gratis allt man behöver.. ang skiva som skickas så skulel jag aldrig kräva att ett företag skulle skicka mig sådana skivor igen... man fick 1 när man köpte kameran, det borde räcka.

Jag vill ta kort från dator men programet går inte att ladda hem det från deras sida. Det finns bara uppgraderingar.

Jag vill inte ha gratis skiva jag vill betala för den men det går inte att köpa.

Svar från Canon:
Tyvärr har vi inga skivor att skicka ut, utan måste hänvisa dig till återförsäljarna.

men t.ex Dustinhome har inga skivor.

Jag har inte Canon EOS 350D, så jag kan inte hjälpa dig med en skiva, men en manual kan du köpa från t.ex. TBH för 182:- och då ska det ingå installations-CD. Ring och hör med dom, är mitt tips...

/Håkan

Zeljko skrev:
Jag vet det men hittar bara skivan med bruksanvisningen.

//Zeljko

Det var mer tänkt som ett tips nu när du är ute efter att beställa en. Det är inte lönt du frågar efter ett CD pack, det är manual pack du skall beställa. Förstår om Canon och Inwarehouse har svårt att hjälpa dig om du försöker beställa bara CD.

Om de inte ändrat rutiner så har kanske NetonNet lösa skivor, de skickade nämligen med en bränd till min kamera instucken i en öppning i kartongen.

Är väl pga gråimport förstår jag.

Robert_Vallentuna skrev:
Det var mer tänkt som ett tips nu när du är ute efter att beställa en. Det är inte lönt du frågar efter ett CD pack, det är manual pack du skall beställa. Förstår om Canon och Inwarehouse har svårt att hjälpa dig om du försöker beställa bara CD.

OK tack för tippset, det är kanska man ska fråga så.

Lysmask skrev:
Om de inte ändrat rutiner så har kanske NetonNet lösa skivor, de skickade nämligen med en bränd till min kamera instucken i en öppning i kartongen.

Är väl pga gråimport förstår jag.

Jag sta fråga dem. Nu finns dem här i Gbg.

Mvh
Zeljko

Hej!

Har inte 350 men väl 400an, ge mig ett privat mail så skickar jag opp såfort jag hittar! :D

/Nate

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto