Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inget livstecken från A&T Phototech

Produkter
(logga in för att koppla)

Ellen B

Medlem
Köpte för ett par år sedan ett par Quantumblixtar av A&T Phototech. Behöver nu hjälp med ett par frågor inför ytterligare köp. Mailade därför dem (på den adress som finns på deras hemsida) men fick inget svar. Försökte ytterligare ett par gånger utan att höra något från dem.

Vet någon om de har försvunnit (och hemsidan lever vidare av sig själv) eller har de bara en skitdålig service och svarar inte på mail? Har någon annan samma erfarenhet eller är jag ensam? Vill helst handla från butik i Sverige, men hittar ingen annan som säljer Quantums blixtar.
 
Har tyvärr inte möjlighet att ringa så jag är utelämnad till mailkontakt. Jag får väl fortsätta att försöka maila. Rätt rutten service att inte svara efter tre försök med mail.
 
Jag lade en beställning på en väska hos dem i fredags så jag hoppas verkligen inte att det är nåt strul...

/Per
 
Eftersom min väska inte kommit ringde jag idag och fick svar direkt på telefonen av en något stressad person som meddelade att de fått två beställningar i princip samtidigt men hade bara en väska hemma så min kommer nästa vecka om allt funkar.

Med andra ord, de lever, de verkar stressade/har lite för mycket att göra vilket kanske kan förklara varför de inte svarar på mejl. Eller, allt fungerar men de är inte så bra på logistiken vad gäller frågor och beställningar. Hade jag inte ringt hade jag aldrig fått veta att väskan var restad... Men att handla ska inte vara något problem som det verkar.

/Per
 
Med andra ord, de lever, de verkar stressade/har lite för mycket att göra vilket kanske kan förklara varför de inte svarar på mejl.

/Per

Jo, det är ju lite dåligt att de inte svarar på mail men jag tror det är typ ett enmansföretag och antalgligen kör det ihop sig rejält emellanåt. En riktigt bra argentur i ThinkTank har dom lyckats få i alla fall. Grymt bra grejor och kul att dom finns att köpa i sverige till helt ok priser.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.