Bossieman
Aktiv medlem
Här är t.ex. en tråd: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=217734
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller oxå strunar man i turen och köper den på www.kameraexperten.se istället, kostar 8699:- inkl frakt där... Man är ju bra sugen...
humm...
nu blir jag lite nyfiken, dock kan jag inte se var du hittar den så billigt. I den länken du skickat med så kostar den ju 587 sen plus ~5 i frakt blir 592*12,4=7340.... Men vissa gärna var du hittar den för 6200 för då ska jag beställa en omgående.
Kameraexperten vette attan, verkar finnas en del problem med dem nu. Massa prudukter med superlåga priser men ingen får grejjerna.
Hörrödu Benktf..
NU !! Och jag menar NU!!..är det dax du slutar kalla mig för saker anser jag.. Du har nu skrivit rätt kränkande nedsättande "Mrs sony" om mig några ggr. Och jag har haft överseende med detta jävla sätt..Men jag börjar bli rätt irriterad på dig...
Så lägg av...!
Okej Torbjörn 2ggr inge mer. inte så alvarigt menat faktiskt. Du har många sunda åsikter om bla. Sony. Faktum, dagens sanning, inte min mening att vara nedlåtande på något vis och absolut inte kränkande. Märkesfanatiker har jag alldrig uppfattad dig som. Ber om ursäkt Torbjörn. hoppas du godtager ursäkten.Vänligen.Bengt
Eller så handlar du den genom Amason Uk för ca 6200 kr inklusive frakt och Vat (moms) - varför lägga 2500 kr mer på att handla den i sverige.
Svenska menyer, garantier i sverige. Och min erfarethet på det jag köpt från England är bara goda. Snabba leveranser - sista tog 11 timmar!!! Det finns heller ingen annledning till rädsla om du köper från de seriösa företagen ( finns ett antal stora och seriösa i UK)
kolla den smidiga länken på http://www.amazon.co.uk/gp/product/...&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463374953&pf_rd_i=468294
Mja, A700 blir inte 2 år gammal förrän i SLUTET av 2009, inte i början....
Men A700 borde sjunka mer i pris. Nästa år blir väl A700 2 år. Även Sony vill väl sälja ut,
...
Betvivlar starkt att detta skulle vara nära förestående. De blir inte 2 år gamla förrän i början av 2010. Dessutom verkar de ju av allt att döma sälja kolossalt bra - Sony har tydligen tredubblat sina marknadsandelar sedan förra året....
Ersättare till trillingserien bör väl också vara på gång.
...
Ifall detta är vad Sony planerar, så är det väl inget som vi i Sverige kommer att kunna kamma in. Hela denna prissänkning lär komma att ätas upp av att den japanska valutan nu på kort tid har blivit 30% dyrare gentemot kronan. Och det är ju risk för att yenen kan stiga/kronan kan komma att falla ännu mer!...
Jag tror att A700 kan kosta runt 7000 i slutet av mars.
Steget från 10 Mp i A200 och till 12 Mp i A700 är måttligt (medan steget från 12 till 24 Mp som i A900, givetvis ger en betydande skillnad)....
Jag är också intresserad av A700 hur mycke bättre bilder tar den som inte A200 tar. Jag det är inte lätt. Mvh. Bengt