Helmetrock
Aktiv medlem
Hoppas hon inte är så kinkig att hon lider av färgsticken då. =)
Nej fargstick tror jag inte hon lider av, daremot kanske hon aker pa en och annan pik eller tjuvnyp
/Rickard med Amerikanskt tangentbord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas hon inte är så kinkig att hon lider av färgsticken då. =)
De ringde idag från apple. De kunde inte få igenom ytterligare en retur av min (nu fjärde) iMac som jag ska returnera pga gul skärm, utan de måste ge mig pengarna tillbaka. Det verkar konstigt men förmodligen hade jag fått även en femte med felaktig skärm så det kanske är bäst såhär. Kanske blir en mini istället med en extern skärm från Eizo. Mycket tråkigt och jag är riktigt besviken på apples kvalitetskontroll.
Måste ju fråga er som har samma dator. Hur gör ni med era bilder? Jag Valde ju med 1tb hdd och kan väll känna att det igentligen var lite. Hur gör ni har ni alla bilder på eran dator eller har ni lite på datorn och resten på extern disk? Hur har ni tänkt på detta? Jag har haft funderingar på att ha en extern disk för varge år. Man måste ju kunna Hålla reda på allt med
Måste ju fråga er som har samma dator. Hur gör ni med era bilder? Jag Valde ju med 1tb hdd och kan väll känna att det igentligen var lite. Hur gör ni har ni alla bilder på eran dator eller har ni lite på datorn och resten på extern disk? Hur har ni tänkt på detta? Jag har haft funderingar på att ha en extern disk för varge år. Man måste ju kunna Hålla reda på allt med
Nu har jag ju väldigt mycket bilder och är tyvärr lite dålig på att slänga bilder men börjat göra det. Men det låter ju ganska vettigt att ha en som man jobbar mot som man lägger alla bilder på och lägger inte in några bilder på datorn utan bara på den externa disk man har inkopplad. Sen är det ju bra att göra som du att backuppar mot en annan externdisk.
undrar hur den skulle snurra med Windows 7
/Karl
Det kan jag berätta =) Allt funkar klockrent, inget att gnälla på. Sitter dagligen och produktutvecklar på denna burk med SolidWorks 2010.
Cheers // Martin
Är det fortfarande ingen som kalibrerat den ännu? Om någon gjort det gick det med bra resultat om man jämför med tex eizo skärm?
Förhoppningsvis två bra produkter till iMac 27'an. Väntar otåligt på min som förhoppningsvis landar i mitten på Mars månad.
Har du fått ditt? Har beställd 14/2 och väntar fortfarande (i7)...
Jepp har fått min i5'a. Men jag ska få en ny då den lider av gulton och oljud från grafikkortet. Bra bemött och jag får ha den gamla tills den nya kommer så jag kan inte klaga. Funderar på att köpa skärmhooden, den ser i alla fall ut att vara av ok konstruktion på bild. Men först vill jag ha en felfri dator. Den här datorn passar mig utmärkt!