Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyra/låna Eos 5D MK II (skåne)

Produkter
(logga in för att koppla)
Om någon köper en pryl på Elgiganten och märker att den skulle vara begagnad, är väl problemet som mest tiden och bensinen som går åt att åka tillbaka till butiken. De har ju öppet köp i trettio dagar även för den som råkar få en begagnad pryl. Skulle man inte på de trettio dagarna upptäcka att den är använd kanske det inte är ett så stort problem.
 
Nu handlade inte min fråga om Elgiganten,
Åsikter om elgiganten och dyligt föreslår jag att ni skapar en ny tråd om.



Håll er till ämnet tack!


Att 5D Mk2 är bra det tvekar jag inte en sekund över, äger själv 5D Mk1 så är mest intressrad av hur den fungerar och filma med, kan absolut tänka mig låna den medans ägaren är närvarande, om denne känner för att tillbringa ett antal timmar av sin tid.

Så åter till frågan, Någon som känner sig manad att låna/hyra ut sin 5D Mk2 en dag eller två.

Kan erbjuda utlåning av ett set med studioblixar och softboxar som ett alternativ om de kan vara mer lockande för någon?


Tack

// Calle
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.