ANNONS
Annons

Hur tar man det sista steget från hyffsad till bra

Produkter
(logga in för att koppla)

mighty mattis

Aktiv medlem
Jag har kört fast i mitt fotograferande. Min fotografiska utveckling verkar ha stannat av lite grann. Ambitiös som jag är vill jag förstås bli bättre och ta bättre bilder men då är frågan hur man ska göra för att utvecklas? Jag skulle behöva tips och inspiration för att kunna ta de där sista stegen.

Finns väl inga genvägar, hårt arbete, massor av träning och kreativt tänkade.

Låna foto/bildböcker på bibblan, ut i naturen och studera, kolla museum, gallerier och all annan konst för att inspireras.

Och plåta massor.

Min erfarenhet är att all utveckling går i steg.

Själv blir jag glad när jag känner att jag står still, för då vet jag att jag börjar bli klar med det steg jag befinner mig på och att nästa väntar runt hörnet. Det är bara att hänga i och träna på :)

Själv blir jag glad när jag känner att jag står still, för då vet jag att jag börjar bli klar med det steg jag befinner mig på och att nästa väntar runt hörnet. Det är bara att hänga i och träna på :)

Det där ska jag ta med mig. Det var ett positivt sätt att se på saken. Annars är det ju rätt lätt att bli superdeppig när den kreativa härdsmältan slår till med full kraft...

/Maverick

Håller med Maverick, det var ett mkt positivt sätt att se saken, inte bara i fotosammanhang. Nedtecknas och medtages för framtiden!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar