Annons

Hur tänker folk på Blocket?

Tycker det är underbart när folk lägger ut sina begagnade analoga kompakter för samma pris som en ny digital kompakt. Men visst, det kan vara en väldigt ovanlig och mycket högklassig modell som jag bara inte känner till.

http://www.blocket.se/uppsala/Helautomatisk_kamera__Pentax_zoom_105_super_30036903.htm?ca=4&w=3

Kan ju vara en chansning från annonsörens sida. Kan det finns någon som är villig att betala det begärda priset. Men det troliga är väl att annonsören inte vet kamerans värde, som är ganska litet. Alla är ju inte insatta i ämnet, även om det kan vara lätt att tro det.
 
Kan ju vara en chansning från annonsörens sida. Kan det finns någon som är villig att betala det begärda priset. Men det troliga är väl att annonsören inte vet kamerans värde, som är ganska litet. Alla är ju inte insatta i ämnet, även om det kan vara lätt att tro det.

Jo det är klart, man kan ju alltid kolla om någon nappar. Men om det är ärligt ovetande så tycker jag resonemanget är väldigt underligt... "Jo men jag kan säkert sälja min tio år gamla bil för halva nypriset... den är i gott skick..."
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.