chrillenilsson
Aktiv medlem
han e ngnstans från Göteborg, enligt hans IP...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju alltid pruta...nån som är intresserad av mitt 70-200?
http://www.blocket.se/dalarna/Canon_Ef_28_300_f_3_5_5_6l_Is_Usm_Lens_28758168.htm?ca=10&w=3
"...och nu har jag avslutat skottlossning"
Nu är det dags igen en Canon eos 5 m ll med 24-105 glugg 8000:- vad säger man ?? Nu heter han Bart samma kis ???
http://www.blocket.se/gavleborg/Canon_EOS_5D_Mark_II_21_1_Megapixel_28757219.htm?ca=11&w=3
Haha och Levereras med Canon mål ???????? Jösses !!!!!
Jag kan verkligen inte förstå att inte blocket redan i första hand när dom ska granska annonsen släpper ut den
Dom pratar så högaktigt om att dom inte tål bluffare.
Jag tror inte dom bryr sig, så länge dom får pengar för annonsen...
Speciellt inte när det är exakt samma bilder och runt samma pris på alla bluff annonserna, och justja, likadan text varje gång också... Det är min syn på det hela, jag tycker synd om dom som inte fattar på en gång och blir av med sina surt förtjänade pengar
titta vilket svar jag fick på en annons på blocket
...........
Hej, Tack för att du kontaktar mig angående min prtodukt. Den finns fortfarande kvar. Produkten är perfekt och inkluderar alla tillbehör. Vänligen kontakta mig om du vill köpa min produkt. Just nu är jag i London, UK för jag har just flyttat hit. Om du gillar produkten kan vi göra en snabb affär. Skatter och frakt är inkluderat i priset. Tack. P.S. I am very sorry for my Swedish but I hope you can understand. If you want we can continue in english, because it would be much better for me.
............
börjar inte gubben tröttna?
Men nu heter han Turner Miller ([email protected]), innan var det Lane Bradley....
jisses
Du menar sån där amerikansk som jag har? *hehe*
precis... fast BARA en motorcykel kvalar nog inte in
Man måste ha en smula mer på sitt CV, typ... Kumla, Hall och andra sköna semesterorter