Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur stor är den igentligen?????

Produkter
(logga in för att koppla)
Man kan nog säga att IS hjälper till att fånga det som står stilla i motivet, alltså golv, väggar etc. Hästens rörelser är det ju såklart endast slutartiden som rår på.

Generellt när det gäller sport så är ljusstyrka prio ett, iaf före IS.

Som Kim säger,, Enbenaren är kanske på många sätt en smartare investering än IS.

Mvh Niclas,
 
Mats !
Jag har vistats en hel del i olika ridhus bland dessa varelser så väl två som fyrbenta ,en sak kan jag säga om den miljön är att du har nog mer nytta av 2,8 i bländare än IS för man blir förvånad vilket dåligt ljus det är i dom där miljöerna, konstigt ljus samt ljusslukande material på marken etc. så bered dig på långa tider.
Hoppas det går bra och att vi får se fina bilder.

P......
 
Fortsätter att tjata lite om bilder ingen som har bild på Canon 70-200/2,8 med IS monterad ppå sin kamera
 
En mycket fint beskrivande bild *ler*

Hade nog tänkt mig lite mer från sidan men det gör inget om det är någon som står och håller i den
 
Detta kanske hjälper lite,,

Trodde själv inte att det var så "stor" skillnad mellan IS,linsen och den äldre,,

/Niclas,
 

Bilagor

  • is zoom.jpg
    is zoom.jpg
    21.9 KB · Visningar: 165
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.