Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur reagerar du på denna bild?
- Trådstartare Walle
- Start datum
buddy_poor
Aktiv medlem
Såg nyss slutet på ett inslag om pedofiler och internet på uppdrag granskning och måste säga att min spontana reaktion är att man inte är helt hundra om man sätter ut den bilden med den titeln! Det är milt uttryckt....
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Nästan NOll
Har du tillstånd att dra den vidare hit? Kanske det inte behövs,, jag är inte expert på det.
Jag reagerar knappt alls.
Som bild är den enligt mig nääääästan fullständigt intetsägande förutom att motivet syns så klart. Möjligen att bildens titel hjälper en att börja tänka men det är ocoh förblir knappt.
Mvh Niclas,
Har du tillstånd att dra den vidare hit? Kanske det inte behövs,, jag är inte expert på det.
Jag reagerar knappt alls.
Som bild är den enligt mig nääääästan fullständigt intetsägande förutom att motivet syns så klart. Möjligen att bildens titel hjälper en att börja tänka men det är ocoh förblir knappt.
Mvh Niclas,
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Bilden (som jag hann se) var INGet att reagera på.
Närbild på en kvinnlig rumpa i en grymt ful vit spetstrosa. Varken unikt, direkt estetiskt eller upprörande på ngt vis. Enlig mig i alla fall.
Skulle ALDrig tro att den skulle bli censuerard här på fotosidan, den skulle enbart få ytterst få kommentarer.
Mvh Niclas,
Närbild på en kvinnlig rumpa i en grymt ful vit spetstrosa. Varken unikt, direkt estetiskt eller upprörande på ngt vis. Enlig mig i alla fall.
Skulle ALDrig tro att den skulle bli censuerard här på fotosidan, den skulle enbart få ytterst få kommentarer.
Mvh Niclas,