Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur reagerar du på denna bild?

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
Hittade denna på photosig. Rubriken löd "Young and fresh". Hur reagerar du när du ser den? Är den "over the top"?

[bild borttagen]

Har du fotografens tillstånd att lägga upp den här?
I annat fall måste den bort.

I övrigt, tillsammans med titeln tycker jag den är hemsk.
Utan titeln instämmer jag med Monica, ser ut som nästan vilken "flickbild" som helst. Lite lagom gubb-sjukt, sådär.

Såg nyss slutet på ett inslag om pedofiler och internet på uppdrag granskning och måste säga att min spontana reaktion är att man inte är helt hundra om man sätter ut den bilden med den titeln! Det är milt uttryckt....

Nästan NOll

Har du tillstånd att dra den vidare hit? Kanske det inte behövs,, jag är inte expert på det.

Jag reagerar knappt alls.
Som bild är den enligt mig nääääästan fullständigt intetsägande förutom att motivet syns så klart. Möjligen att bildens titel hjälper en att börja tänka men det är ocoh förblir knappt.

Mvh Niclas,

grejjen är att jag inte hittar bilden igen, för photosig har så uselt (icke sökbart) galleri.

I övrigt håller jag med dig Calle. Utan titeln är den inte så farlig, men med den titeln så är jag förvånad att inte photosigs redaktion har censurerat den.

Bilden (som jag hann se) var INGet att reagera på.
Närbild på en kvinnlig rumpa i en grymt ful vit spetstrosa. Varken unikt, direkt estetiskt eller upprörande på ngt vis. Enlig mig i alla fall.

Skulle ALDrig tro att den skulle bli censuerard här på fotosidan, den skulle enbart få ytterst få kommentarer.

Mvh Niclas,

Som jag minns bilden så var det mer än titeln som var suspekt på den där bilden. "Kvinnan" var alldeles rak, och mitt intryck var att det antingen var en väldigt ung flicka eller en man.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar