FlyerOne
Aktiv medlem
Baserat på din "gissning" alltså. Men presenterat som om det vore fakta. Ja, jag "missar" vanligen att "gissa" detsamma som du gissar. Men det tycker jag inte alls är "synd" att jag gör, jag brukar avstå från att gissa...---
Anledningen till det är min gissning, jag har inte varit inom dörrarna hos Sony, men så långsökt är det nog knappast. Synd att du missat det.
---
Men nu tänker jag inte skriva mer, trots att jag är väl medveten om att jag långt ifrån har svarat på allt du skrivit. Men det är ingen idé att du klagar, för nu klarar jag knappast att skriva en enda rad mer. Och jag kommer säkerligen ALDRIG klara att besvara allt du påstått tidigare. "Stickprovsmässigt" kan jag möjligen klara att svara på något.
Tänk på att alla gånger du tror, gissar och antar något, så ser du numera för det mesta på detta med mycket kraftigt negativt färgade Sony-glasögon. Därför blir också nästan allt detta galet. Så kan du inte åtminstone FÖRSÖKA att först belägga det du vill påstå? Det ska inte behöva vara så att vi andra måste hålla på och korrigera allt som du får för dig. Jag försökte ganska länge tidigare, men jag hann aldrig ikapp, och fick till slut ge upp, eftersom jag annars inte skulle ha fått gjort någonting annat överhuvudtaget. Därför ber jag dig återigen - respektera andras tid lite grand. Nu kräver du det omöjliga av oss. Det är faktiskt inte vår uppgift att söka efter belägg för att kunna bemöta allt du hasplar ur dig. Det är din egen uppgift att först kolla att det du skriver är rimligt korrekt, inte vår.
.