Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur ofta är du inne på fotosidan?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
Jag svarade Fast i träsket, även om det låter mer som ett heroinberoende...Det beror ju på vad jag gör och var jag är...plåtar jag så funkar det inte. På jobbet kan jag ju inte hålla på heller. Men sitter jag och pillar med bilder hemma så har jag alltid ett fönster uppe med FS och mailet. Så egentligen borde jag ha svarat I princip hela tiden....Nåja!
Så illa är det inte...har visserligen varken fru eller barn, men ändå.elmfeldt skrev:
Jag fick indikationer från flera mässbesökare att det fanns tydliga drag av beroende. Som t.o.m kunde gå ut över fru och barn..
OT: Blir det någon rapport från mässan för oss som inte var där, som inte kunde slita oss från skärmen;-)
SmurfMolly
Aktiv medlem
Mest hela tiden... *hmm*
joakim_hansson
Aktiv medlem
tjaah kan väl bara säga att jag e fast i träsket, FS är en riktig guldgruva
Brummelisa
Aktiv medlem
Jag är beroende av fs eller man ska kanske skriva
Jag har alltid fs uppe på jobbet och jag har senaste foruminläggssidan uppe. Den refreshar jag säkert en gång var femte minut. Visserligen har jag bevakningar på nästan allt man kan ha, så jag missar ju egentligen inget. Men är man beroende så är man.
När jag kommer hem är jag också inne på fs hela kvällen...
/ Marcus
Jag har alltid fs uppe på jobbet och jag har senaste foruminläggssidan uppe. Den refreshar jag säkert en gång var femte minut. Visserligen har jag bevakningar på nästan allt man kan ha, så jag missar ju egentligen inget. Men är man beroende så är man.
När jag kommer hem är jag också inne på fs hela kvällen...
/ Marcus
mazeson
Aktiv medlem
fast i träsket mest hela tiden, flera gånger om dagen .
Det går väl i vågor.
Tyvärr så tror jag att de som svarar på denna fråga är just "träskfolket". De som är inne en gång i månaden lär ju missa frågan...
Så David, avslöja hur loggarna ser ut, jag är nyfiken.
Skulle tro att det finns en om 20-80 personer klick som är nästan alltid, online, utom mellan 02-08.
Sedan finns det nog ett gäng som "tittar in" en-två gånger i veckan. Det är nog ett par hundra, kanske upp till 800-1000.
Sedan har vi det stora flertalet som kanske är inne ett par gånger per år, högst. Här är det kanske några tusen.
Därefter har vi engångsbesökarna, som också är ett antal tusen.
Detta är min kvalificerade gissning, efter att sett hur andra communities fungerar.
Det går väl i vågor.
Tyvärr så tror jag att de som svarar på denna fråga är just "träskfolket". De som är inne en gång i månaden lär ju missa frågan...
Så David, avslöja hur loggarna ser ut, jag är nyfiken.
Skulle tro att det finns en om 20-80 personer klick som är nästan alltid, online, utom mellan 02-08.
Sedan finns det nog ett gäng som "tittar in" en-två gånger i veckan. Det är nog ett par hundra, kanske upp till 800-1000.
Sedan har vi det stora flertalet som kanske är inne ett par gånger per år, högst. Här är det kanske några tusen.
Därefter har vi engångsbesökarna, som också är ett antal tusen.
Detta är min kvalificerade gissning, efter att sett hur andra communities fungerar.
OscarH
Avslutat medlemskap
Stämmer på mig.mazeson skrev:
Det går väl i vågor.
camag
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Jag fick indikationer från flera mässbesökare att det fanns tydliga drag av beroende. Som t.o.m kunde gå ut över fru och barn..
MAN och barn är det för min del, men annars stämmer det fint!
/Catarina
lotelo
Aktiv medlem
Pinsam fråga. Måste man svara på det? Äh, jag jobbar också iaf. Massvis framför datorn, men jag har oftast plats till flera öppna fönster..elmfeldt skrev:
Vi har koll på detta ganska bra i loggarna men det är ändå en rolig fråga....
mazeson
Aktiv medlem
Re: Re: Hur ofta är du inne på fotosidan?
Den moderna multitaskingmänniskan!
Det är väl ganska typiskt vår tid - man gör sällan bara en sak!
lotelo skrev:
Äh, jag jobbar också iaf. Massvis framför datorn, men jag har oftast plats till flera öppna fönster..
Den moderna multitaskingmänniskan!
Det är väl ganska typiskt vår tid - man gör sällan bara en sak!
Picture
Aktiv medlem
David är min idol!
Roligt att du gillade förslaget på Fotosidan frågar-frågan som jag föreslog i en tråd i eftermiddags, David. Det var snabbt jobbat! Du är hädanefter min idol...
Kul att det är fler som tycker det här är en kul fråga. Själv svarade jag "flera gånger om dagen" men kursen är inställd mot träsket. Undrar om det är långt kvar?
Roligt att du gillade förslaget på Fotosidan frågar-frågan som jag föreslog i en tråd i eftermiddags, David. Det var snabbt jobbat! Du är hädanefter min idol...
Kul att det är fler som tycker det här är en kul fråga. Själv svarade jag "flera gånger om dagen" men kursen är inställd mot träsket. Undrar om det är långt kvar?