raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Min eller din bugg???
Min buggfria webbläsare har bara problem på Fotosidan.....konstigt!!
Fortsett att flytta din bugg runt om du Christer....eller måsste jag installera en läsare med adblock?
Jag kann leva med Aifo's flash; men denna knowit är för j?=%"ig....om jag kann få vara rättfram.........
/Erik J
clindh skrev:
Ja det där var tyvärr en bieffekt av en patch jag gjorde tidigare idag, där Erik hade problem med att menyerna hamnade under Flash-annonser i hans buggiga webbläsare (ursäkta min rättframhet . Iom den fixen så slutade det där att funka istället... Men det är fixat nu, så ladda om sidan så skall det nog funka igen.
Fn är vi som tidigare sagt helt beroende av att det finns företag som vill annonsera på Fotosidan. Vi måste prioritera att få intäkter, annars rasar ju allting. Och det är inte direkt säljande att säga till företagen att de inte får göra annonser som drar intresse till sig - för det är ju hela idéen med annonsen.
Min buggfria webbläsare har bara problem på Fotosidan.....konstigt!!
Fortsett att flytta din bugg runt om du Christer....eller måsste jag installera en läsare med adblock?
Jag kann leva med Aifo's flash; men denna knowit är för j?=%"ig....om jag kann få vara rättfram.........
/Erik J