lcnilsson
Aktiv medlem
Ahha så du har flytt landet i jakt på den
Något att tänka på.
Vilket land kan ha den i lager, så firar jag julen där...
/Christer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahha så du har flytt landet i jakt på den
Då vet vi åtminstone en sak. Att vi inte vet speciellt mycket. Om folk från Canon både säger att de prioriterar proffsen och att de levererar en massa kameror med kitoptik, så är något ordentligt lurt.
Men har lite kontakter så hoppas det blir en under nästa vecka ändå.
Hoppet är det sista som lämnar människan.
Inte så konstigt att man vill få ut kitten, iom att den gluggen inte säljer så bra heller. Bra sätt att tömma lagret på.
Nu är detta helt OT, men jag fick då mina två 8800GT rätt så omgående när jag beställde dom vid releasen i oktober 2007...
Nä, beställde från komplett.seDu kanske inte beställde via webhallen? De har alltid varit snälla mot mig men de verkar inte få första tjing på nya grejer. Eftersom man aldrig lär sig så är det där jag stått i kö sedan i september för 5d mk II också
Inga nya leveransbesked från Dustin men nu hade jag hoppat upp två steg i listan och ligger först på kit, så det räcker ju att det kommer ett till dem innan jul..........
Får jag fråga hur Du vet vilket "könummer" Du har? När jag ringde Dustin så kunde jag bara få veta att inga besked om leveranstider kunde ges; de kunde inte säga någonting om vilket "könummer" jag hade.
/ Kiwi
Jag har frågat varje gång jag ringer orderavdelningen och då har dom kollat och svarat. Jag har kommit på bättre och bättre plats varje gång så det har ju verkat riktigt?!
De säger så bara för att hålla Dig på gott humör. Hahaha!
Nåväl, om Du kommer närmare toppen så betyder det att jag också gör det. Men, som sagt, jag tror jag får vänta till 2009 på min. Canon är ju nästan värre än Apple på att skapa ha-begär.
/ Kiwi
Om man vunnit nya Canon 5d2, och väntar på leverans från Canon - hur tror ni att de prioriterar? Skickar de först till de som betalar eller till den som inte betalar för utrustningen?
Jag hoppas att det inte är så som jag anar.