Annons

Hur många äger en Canon 10D?

Produkter
(logga in för att koppla)

viadirekt

Aktiv medlem
Vore rätt intressant och se på ett ungefär hur många det är som äger en sådan, verkar vara många..
 
Jag drar mej till minnes att Kim en gång svarade på en fråga innan den var ställd. Men jag kanske misstar mej ;-)
 
Jag äger en 300D, som ska vara nästan identisk med 10D, men det räknas ju inte.
Hur många äger den förresten?
 
Intressant att läsa betygen från recensionerna här på Fotosidan. Mestadels 5:eek:r i betyg när det gäller "hållbarhet". Undrar hur många som har tappat kameran i backen eller haft den i 5-10 år och verkligen haft någon erfarenhet av tuffa tag.
 
Ok alla statistikdiggare - orkar nån ta reda på vilken enskild kamera som är populärast på FS?

Populärast = som det finns flest av bland alla FS medlemmar alltså...
 
sagan skrev:
Mina ambitioner ligger där iaf.

"När någon frågar har Kim redan svarat", "Även Kim ger sig ut på gatorna som en vanlig man", "När Kim plåtar står blixten stilla" :)))

Några fler fantomenliknade ordspråk ?

/Johan
 
Intressant att läsa betygen från recensionerna här på Fotosidan. Mestadels 5:eek:r i betyg när det gäller "hållbarhet". Undrar hur många som har tappat kameran i backen eller haft den i 5-10 år och verkligen haft någon erfarenhet av tuffa tag.

Troligen inte många. Man har läst några recensioner som är helt uppåt väggarna men folk är såååå nöjda med sin nya kamera att den nästan får utomjordiska krafter!
 
hansen2 skrev:
"När någon frågar har Kim redan svarat", "Även Kim ger sig ut på gatorna som en vanlig man", "När Kim plåtar står blixten stilla" :)))

Några fler fantomenliknade ordspråk ?

/Johan

Urk, när jag själv läser mitt inlägg ser det ut som att jag tråkar Kim vilket jag naturligtvis inte gör. Kim har varit mig behjälplig i glugg-bryderier vilket jag är tacksam för!

Bara jag alltså som fick Fantomenvibbar av ett tidigare inlägg :)

/Johan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.