Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur lägger jag in en bild i bloggen?
- Trådstartare Randi
- Start datum
Randi
Aktiv medlem
Nu kan jag inte ens gå in på "Skriv nytt blogginlägg" utan "Redigera blogginlägg" dyker upp istället.
Förut när jag testade fick jag upp ett formulär med Skapa/redigera bild om jag tryckte på en knapp med ett träd. När jag fyllde i bildens URL adress och tryckte på "skapa", så hände inget alls. Texten "Lägga in bild" fanns inte.
Förut när jag testade fick jag upp ett formulär med Skapa/redigera bild om jag tryckte på en knapp med ett träd. När jag fyllde i bildens URL adress och tryckte på "skapa", så hände inget alls. Texten "Lägga in bild" fanns inte.
Randi
Aktiv medlem
Tack Christer och Jesper för er hjälp.
Tyvärr fungerar det inte hos mig alls. Förut fick jag i alla fall upp en meny med fonter m.m., men den försvann i förmiddags. Jag får avstå från bloggen tills vidare, eftersom jag inte kan ta bort popups blockerarna i brandväggen och i virusskyddet.
Hälsningar Randi
Tyvärr fungerar det inte hos mig alls. Förut fick jag i alla fall upp en meny med fonter m.m., men den försvann i förmiddags. Jag får avstå från bloggen tills vidare, eftersom jag inte kan ta bort popups blockerarna i brandväggen och i virusskyddet.
Hälsningar Randi
lottawe
Aktiv medlem
Det är nog inte bara dina popupblockerare och brandvägg för det ser inte ut som det ska i Safari hos mig heller. Fast laddar du ner Firefox och använder den till bloggandet kan du ju både välja typsnitt, strl på font mm också. Det går ju att ha fler än en webbläsare
Ladda ner Firefox för mac
Christer, hela verktygsfältet är borta i Safari.
Ladda ner Firefox för mac
Christer, hela verktygsfältet är borta i Safari.