Enicar
Aktiv medlem
Du väljer själv
Du är nog en av få här på Fotosidan som anser/tror att man måste slänga ut 50-60tusen för att få bra saker.
Du har full rätt att själv avgöra vad som är bra saker och får absolut själv bestämma hur mycket du vill "slänga ut"
Jag har en Canon 40D, en 17-55 F2,8 IS och en 70-200F4 IS. Detta kostar
lite drygt 30tusen och är enligt mig (och antagligen en hel del andra) mycket bra saker. I synnerhet för en nybörjare.
Men, som sagt, du väljer själv hur mycket du vill spendera.
F ö så har jag fortfarande svårt att tro att du menar allvar.
oki, objektiven är alltså så oerhört viktigt och tydligen finnns det inget som är bra på det mesta utan det e bara välja var man ska börja...... trodde inte man skule behöva slänga ut så mycket pengar för att få bra saker:-(
Jaja jag får nog fundera några dagar till men att köpa D300 med dom objektiven o lägga 50k så kan man väl lika gärna köpa D700 för 60k men det e ju en del pengar..... men det vore en bra start på fotokarriären
24-70 verkade vara svårt att få tag på, typ slut o inga i lager men det kanske dyker upp nya snabbt igen.
Du är nog en av få här på Fotosidan som anser/tror att man måste slänga ut 50-60tusen för att få bra saker.
Du har full rätt att själv avgöra vad som är bra saker och får absolut själv bestämma hur mycket du vill "slänga ut"
Jag har en Canon 40D, en 17-55 F2,8 IS och en 70-200F4 IS. Detta kostar
lite drygt 30tusen och är enligt mig (och antagligen en hel del andra) mycket bra saker. I synnerhet för en nybörjare.
Men, som sagt, du väljer själv hur mycket du vill spendera.
F ö så har jag fortfarande svårt att tro att du menar allvar.