Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp mig utveckla ett nytt kameratillbehör

Produkter
(logga in för att koppla)

Micke89

Ny medlem
Hej

Jag kanske inte är den mest aktiva medlemmen här, men nu skulle jag vilja ha lite hjälp av er andra medlemmar. Jag studerar industridesign på Mittuniversitetet i Sundsvall, och just nu håller jag på med ett projekt som går ut på att utveckla ett nytt fototillbehör.

För att kunna få ett så bra slutresultat som möjligt har jag gjort en liten enkät för fotografer. Så nu undrar jag om ni skulle kunna vara så vänliga och hjälpa mig genom att fylla i den? Den är helt anonym och tar bara någon minut att fylla i.

Ni hittar enkäten här: ENKÄT

Tack på förhand
/Mikael
 
Jag har fyllt i den.
Hade varit intressant med en statistisk sammanfattning här sen när du fått in de svar du vill ha!
 
Lycka till, har också fyllt i den. Att den handlar om externa blixtlösningar är ju helkul. Ser fram emot vad för prylar/lösningar du kommer fram till ;)
 
Har också fyllt i enkäten.

Såklart att du har möjlighet at göra en sammanställning sedan! Du behöver säkert göra det för dig själv i alla fall, eller hur?
 
Har också besvarat enkäten nu. Måste bara säga att den var bra upplagd och lätt att svara på vilket alltid uppskattas. :) Ska bli intressant att se vad du ska komma med!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.