Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hjälp mig ge denna bild mer attityd!
- Trådstartare Jocce
- Start datum
Thommy
Aktiv medlem
Lasse H
Aktiv medlem
martim skrev:
lasse .. kul montage .. jag tog mig friheten att förändra det lite så att hon inte ser så inklistrad ut..
Snyggt jobbat
mvh
christian veltman
Aktiv medlem
Mattsen
Aktiv medlem
martim skrev:
beskuren sv/v version
Tittade mkt snabbt igenom de olika versionerna och tycker beskärningen (o val av sv/v) på Martims bil är bäst.
Estethia
Aktiv medlem
personligen använder jag extensis photoframe. just den där ramen har jag dock lagt in i photoframe från auto FX, som oxå är ett ram-plugin.Nikonfan skrev:
Lite off-topic. Men dess ramar som Hvass och Eldrim har, hur är de skapade? Är så fruktansvärt läckert med s/v foton.
http://www.extensis.com/en/downloads/index.jsp;jsessionid=
christian veltman
Aktiv medlem
Du är grym Bernt i dubbel bemärkelse *s*!
Christian
Christian
Daniell Fherm
Aktiv medlem
tycker o mdu ska använda pistolen..så låt en liten flicka med en kläning ha pistolen i handen och en liten docka iandra handen..så när du ska ta bilden ska du ta flickan från framsidan..men bara från mitten på magen och ner till fötterna...tror det kan bli en rätt bra attityds bild,,
att våldet går längre och längre ner i åldrarna ... testa..och skriv gärna tillbax / Danielle (amatör)
att våldet går längre och längre ner i åldrarna ... testa..och skriv gärna tillbax / Danielle (amatör)