Annons

Hjälp mig översätta!

Produkter
(logga in för att koppla)
ska man tro det som står där så är det ett fullt fungerande objektiv i gott skick som bjuds ut... du förlorar kvarvarande garanti (verzichtet) som tydligen bara gäller för den ursprungliga köparen. Hänvisning till EU-rätt, jag har inte hört om det förut...

Han har sumpat linsskyddet men ersatt det med ett "pirat" skydd... du pröjsar frakten, upp till 18 euro beroende på hur du vill ha försändelsen sänd...

Ungefär så... beträffande priset så har jag inte en susning om det är bra...

Ok, han verkar vara ganska pålitlig (99,6% positivt betyg). Får se vad som händer under den kommande timmen :)

Tack för översättningen-

Hoppas att min översättning kan vara till hjälp?
Min skoltyska är dock inte den bästa.

Canon EF28-105. Standardzoomobjektiv passande till samtliga Canon EOS kameror (enhel drös kameror)

Objektivet är bestyckat med en snabb och ljudlös ultraljudsmotor USM för autofokusering till skillnad mot nyligen publicerade 28-105 f5-5.6 USM har den här objektivet att erbjuda en metallskodd bajonett, innerfokusering med avståndsskala och är ljusstarkt.

Ny EU-rätt: Säljaren säljer den utan den vanliga ettåriga garantin till privatkund. Jag ber om förståelse för denna friskrivning.

Självklart fungerar objektivet perfekt enligt de beskrivna specifikationerna.

Skick: Objektivet är begagnat, men fungerar perfekt och är i fint skick. Linsskyddet saknas,men har ersats med ettersättningsskydd.

Frakt och paketering 5,80, försäkring 8.80 och till alla europeiska länder för 18,00 inklusive frakt, paketering och försäkring.

Jag försökte köpa min kamera via online-auktion, men gav upp efter flera försök. Buden kommer in 5 minuter innan auktionen stänger och sen ligger det automatbud som trissar upp priset. Även om man själv har automatbud har man också en personlig gräns för högsta pris, en gräns som nåddes alldeles för fort! ;)

28-105-objektivet slutade visst på £202. Följde på skoj sista minuten då priset steg nästan en tusenlapp.

bjanha skrev:
28-105-objektivet slutade visst på £202. Följde på skoj sista minuten då priset steg nästan en tusenlapp.

Njaaa.. 202€ vilket är då med frakt till Sverige 220€ eller ganska precis 2000:- Svenska kronor.. Ett bra köp för den spm köpte det.

Jag har aldrig haft problem med att handla på e-bay.. Jag brukar ha två fönster öppna.. ett med bud och ett som jag uppdaterar hela tiden..

Jag la t.ex. vinnande bud på min gamla EOS 1N HS när det var 10 sekunder kvar..

ANNONS