ceciliap
Aktiv medlem
Re: Re: Hjälp med val av kamera
_Nu_ tänker jag lite på framtiden
Hade kameran tagit CF-kort, då hade jag funderat på det... Nu tar den Smartmedia och en hög såna lär man inte ha nån större nytta av...
Dessutom... Billigare med film... Jag vill nämligen ha papperskopior till fotoalbumet och jag misstänker att mina medresenärer kan tänkas vilja ha lite kopior med... Och då blir nog det billigast med film och framkallning med dubbla kopior... Tror jag...
sagan skrev:
Eftersom du är nöjd med den så tycker jag du ska ta med den och köpa mer minne, istället för att satsa massa pengar på en kamera du inte ska använda så mycket..verkar betydligt mer vettigt tycker jag.
Skulle du bli av med Olympusen, så är det inga problem att hitta en begagnad till bra pris.
_Nu_ tänker jag lite på framtiden
Hade kameran tagit CF-kort, då hade jag funderat på det... Nu tar den Smartmedia och en hög såna lär man inte ha nån större nytta av...
Dessutom... Billigare med film... Jag vill nämligen ha papperskopior till fotoalbumet och jag misstänker att mina medresenärer kan tänkas vilja ha lite kopior med... Och då blir nog det billigast med film och framkallning med dubbla kopior... Tror jag...