Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hjälp med namn till bild!
- Trådstartare M-Nilsson
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Stupljus ;-)
M-Nilsson
Aktiv medlem
Stupljus ;-)
Hehe, ja det var faktiskt bra..passande
M-Nilsson
Aktiv medlem
STOP-or I'll kill you! ;-)
Hehe..ja de är ju sant Ska skicka bilden till BLT som förslag på "Vardagsbild" till tidningen..så tror jag vill ha ett enda ord bara. Men kom gärna med mer förslag så jag har några att bolla med
sagan
Avslutat medlemskap
Hm, men då försvinner ju hela kopplingen mellan texten på skylten och rödljuset.Hehe, ja det var faktiskt bra..passande
M-Nilsson
Aktiv medlem
Hm, men då försvinner ju hela kopplingen mellan texten på skylten och rödljuset.
Nja på ett sätt gör det ju faktiskt det, hum..fundersam..
Anders Östberg
Guest
Trafikmörker
Anders Östberg
Guest
Svårtolkad signal?
Michael f8
Aktiv medlem
Kommunal Parkskötsel ?
Det ser ut som en kommunalarbetare har gjort ett desperat försök att stoppa gräset att växa samt sprida sig vidare, detta med minimal arbetsinsats, som att lägga i backen mot en stolpe. Men jag är tveksam om denne kommer att lyckas. Men tanken var god, reglering via skyltar och ljus.
Michael - En bild, många tolkningar -
Det ser ut som en kommunalarbetare har gjort ett desperat försök att stoppa gräset att växa samt sprida sig vidare, detta med minimal arbetsinsats, som att lägga i backen mot en stolpe. Men jag är tveksam om denne kommer att lyckas. Men tanken var god, reglering via skyltar och ljus.
Michael - En bild, många tolkningar -
sagan
Avslutat medlemskap
Den bilden skulle kunna heta "Motstridiga signaler".Här är bilden med grönt ljus, den skulle kanske funka oxå.
"Genväg"