ANNONS
Annons

Hitachi 4 GB igen...

Produkter
(logga in för att koppla)

Ralph L

Aktiv medlem
Jag tog mig friheten att lägga upp 4-giggaren som produkt, vet dock inte om ni andra kan se den förrän den har blivit godkänd. Här finns den nu i alla fall.

Microdriven fungerar grymt bra för mig, ett enormt bra tips så tack till den som nu kom på det geniala att slakta en Muvo! :)

Bilagor

• hgst-microdrive4gb-m.jpg
    hgst-microdrive4gb-m.jpg
    14.4 KB · Visningar: 665
konstigt. jag lade in Microdriven som produkt för drygt två veckor sen, men den finns inte listad. Inte heller dom era två inlägg. Finns inget på "H" i "minneskort o kortläsare"...

är det jag som kollar på fel ställe? :O

i know, det är knasigt som fan.

Verkar gå att skapa nya saker "icke publika"
om man inte har den rätta länken.

Produkterna läggs inte in fören redaktionen godkänt dem.

"Den syns inte för andra användare förrän vi granskat och ev korrigerat uppgifterna lite; detta för att vi skall få en korrekt och konsekvent produktdatabas. Du kan dock skriva din recension redan nu, efter att du fyllt i produktinformationen."

Var försiktiga att slakta nya MUVO2

Läste just på dpreview att de senaste sändningarna av MUVO2 med 4 gigs microdrive har ändrats så att det inte går att slakta och ta microdriven, tydligen så finns det ingen kontakt utan den är fösedd med lödda trådar.

/ Jerker

Re: Var försiktiga att slakta nya MUVO2

Smirre skrev:
Läste just på dpreview att de senaste sändningarna av MUVO2 med 4 gigs microdrive har ändrats så att det inte går att slakta och ta microdriven, tydligen så finns det ingen kontakt utan den är fösedd med lödda trådar.

/ Jerker
Har detdär verkligen blivit bekräftat? Sist jag hörde om det var det bara rykten.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar