Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hemsidor och böcker för utveckla sitt fotograferande

Produkter
(logga in för att koppla)

flipp_90

Aktiv medlem
Jag skulle vilja ha tips på hemsidor och kanske om det finns nån bra bok som på ett bra sätt kan hjälpa mig att utveckla mitt fotande!

jag har läst lite på http://www.kenrockwell.com men det måste ju finnas mycket mer där ute på worldwidewebb.....

Det stod mycket bra om det tekniska i länksamlingen men inte så mycket om det estetiska (komposition mm.) Fler tips om det?

självkart skall det utöver allt det teoretiska fotas en massa!

Det stod mycket bra om det tekniska i länksamlingen men inte så mycket om det estetiska (komposition mm.) Fler tips om det?

självkart skall det utöver allt det teoretiska fotas en massa!

Segeholms bok Konsten att ta vinnande bilder tar upp en del om komposition.

Ytterligare ett obligatoriskt universaltips är att skriva kommentarer på de bilder du ser här på FS. Skit i att din erfarenhet kanske är begränsad, skit i om du inte får en kommentar tillbaka, eller om fotografen inte tackar dig i din gästbok. Skriv kommentarer från din horisont så det glöder, skriv från hjärtat men tänk på att det bara är din egna subjektiva upplevelse du företräder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar