SmurfMolly
Aktiv medlem
Inte en enda.. men så fort jag tagit en bra så..... =)
//M
//M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arleklint skrev:
Dock gäller att hitta bilder man verkligen gillar, och det är svårt bland de egna bilderna eftersom ingen är mer kritisk mot bilder än fotografen själv.
froderberg skrev:
Nej.
Tanken har funnits länge men det har aldrig blivit av. Tycker alltid att jag har bättre bilder på gång.
timlu skrev:
Jag tycker det svåraste är att få bilder som passar i sitt sammanhang och samspelar med rummet. Havsbilderna jag har i entrén hade absolut inte gjort sig i TV-rummet och tvärt om. Ibland är det inte de tekniskt mest perfekta bilderna som hamnar på väggen utan dom som harmoniserar bäst till rummet.
Arleklint skrev:
Så kommer det alltid vara. Fråga dig (eller er) istället om ni har något som är bra i stunden.
jpersson skrev:
Är det verkligen bara jag som sätter upp ''ofärdiga'' bilder så att de kan mogna.
mie skrev:
Japp, det har jag!
Jag har en av dina (janne) oxå ;-) Storm UTAN fyr!!
Vi bor ganska stort och har många färgglada väggar. Jag har olika serier på olika ställen som "matchar" färgen på väggen (En serie med 3 bilder föreställande vått gräs i motljus (macro-bild) på en grön vägg etc). Bilderna är inramade i enkla svarta ramar med vita pp-t:er och står på s.k. forolister så de är lätta att byta ut när helst man tröttnar!
På väggen ovanför/jäms med trappan håller jag på att fylla upp med inramade foton på barnen, familjen och vänner. Här ska ramarna gärna vara så olika som möjligt och hängas huller-om-bladder! 3 spotlights kommer monteras över dessa bilder.
Kan inte uttala mig för hur det kommer bli i slutändan men just nu ser det lika bra ut som det känns. Man FÅR vara ego i sitt eget hem!!
/mie